تحلیل اختصاصی از بازار بورس ۲۳اسفند و پیش بینی بازار فردا

يكشنبه ، 24 اسفند 1393 ، 09:45

بانکی دات آی آر: لازم به ذکر است که این تحلیل‌ها نظرات کارشناسان اختصاصی کارگزاری آبان است و هیچ تضمینی برای سودآور بودن نیست.

شایعاتی مبنی بر رای گیری برای لغو تحریم های ایران در شورای امنیت، بازار سرمایه را با تقاضای بالایی همراه ساخت که صف های خرید و معاملات مثبت را به بازار القا نمود و نشان داد علی رغم مشکلات فراوان صنایع، ابهامات، سود بانکی و عدم نقدینگی لازم، بازهم به رشد بازار سرمایه می توان امیدوار بود و رفع سایه سنگین مسائل هسته ای فاکتور بسیار مهمی برای اقتصاد کل کشور و بازار سرمایه خواهد بود.

البته بازگشایی پالایشگاهی ها احتمالا در هفته اخیر و همچنین شروع دور آخر مذاکرات هسته ای و کاهش اکثر نرخ ارزهای داخلی و افت مجدد قیمت نفت همچنان باید به دقت پیگیری و با تامل خاصی صورت پذیرد.

اکثر گروه ها و نمادها با اقبال فراوان دادوستدهای مثبتی را تجربه نمودند اما گروه بانکی و خودرویی و زیر مجموعه ها ازاقبال و معاملاتی بهتر و گروه سیمانی و ساختمانی و قندی از دادوستدهای متعادلتری برخوردار بودند.

حتی گروه های دلاری محور همچون پتروشیمی نیز اکثرا دادوستدهای مثبتی را تجربه نمودند. پیش بینی میشود فردا شروع بازار بسیار پرتقاضا و مثبت پیگیری شود اما در ادامه با عرضه های بیشتر و تعادل نسبی مواجه گردیم.

تحلیل و اخبار حوزه بورس در سایت بانکی با همکاری و حمایت کارگزاری آبان تولید و عرضه می شود.

► اطلاعیه های مهم کدال در بازار بورس مورخه ۲۳اسفند ۹۳
تحلیل تکنیکال نماد تولید برق عسلویه مپنا ◄

مطالب مرتبط
بنر