تحلیل اختصاصی از بازار بورس 9فروردین و پیش بینی بازار فردا

يكشنبه ، 9 فروردين 1394 ، 15:01

بانکی دات آی آر: لازم به ذکر است که این تحلیل‌ها نظرات کارشناسان اختصاصی کارگزاری آبان است و هیچ تضمینی برای سودآور بودن نیست.

در شروع داد و ستدها رشد اکثر گروه‌ها و نمادها و صف های خرید را شاهد بودیم. اما حجم عرضه ها مناسب بود و علی رغم عرضه های مکرر صف خرید برخی نمادهای پیشرو همچون خودرویی و بانکی،مجددا با صف خرید مواجه گردیدند که نشان از اعتماد بیشتر خریداران به بازار سرمایه و قوت گرفتن بیشتر احتمال حصول توافقی حداقلی می باشد.

البته استمرار خبرهای مثبت با ورود بقیه قدرتهای اقتصادی و سیاسی دنیا همچون روسیه و چین به شهر لوزان سوسیس و اعلام آمادگی سازمان ملل برای پذیرای از نشست اعلام توافق در ژنو همگی از دلایل اقبال بازار سرمایه می باشد.

نکته مهم شکسته شدن مقاومت های مهم و خروج از روند نزولی اکثر سهام تاثیر گذار و بخصوص غیر دلاری می باشد که احتمالا با pull back بسیار کوتاه، فرصت خرید مناسبی طی روزهای آینده صورت پذیرد.

این اتفاق احتمالا با فروش های مربوط به فروشنده های کوتاه مدتی و شناسایی سود آنها و همچنین فروش افراد ریسک گریز صورت می گیرد. از معدود گروه های متعادل امروز که صف خرید نبودند به گروهای سیمانی و ساختمانی و تجهیزاتی می توان اشاره نمود که در گروه ساختمانی شرکت ارزنده ثشاهد در این جو مثبت حتی نوسانات منفی را نیز تجربه نمود.

تحلیل و اخبار حوزه بورس در سایت بانکی با همکاری و حمایت کارگزاری آبان تولید و عرضه می شود.

► اطلاعیه های مهم کدال در بازار بورس مورخه 9فروردین 94
تحلیل تکنیکال نماد پست بانک ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر