اطلاعیه های مهم کدال در بازار بورس مورخه ۲۹ اردیبهشت۹۴

چهارشنبه ، 30 ارديبهشت 1394 ، 09:13

بانکی دات آی آر: لازم به ذکر است که این تحلیل‌ها نظرات اختصاصی کارشناسان کارگزاری آبان است و هیچ تضمینی برای سودآور بودن نیست.

مهندسی نصیر ماشین

طبق اصلاحیه ای که شرکت روی بودجه سال مالی منتهی به 29/12/94 داشته ؛ سود هر سهم خود را با سرمایه ای بالغ بر 55 میلیارد ریال به مبلغ 290 ریال اعلام نموده است که در مقایسه با پیش بینی قبل 45 درصد تعدیل مثبت داشته است.سود هر سهم تلفیقی نیز به مبلغ 438 ریال پیش بینی شده است.هم چنین سود سهام پیشنهادی به مبلغ 50 ریال به ازای هر سهم می باشد.
تعدیل مثبت شرکت در پی افزایش فروش انجام شده است. فروش برای سال 94 بالغ بر 364 میلیارد ریال برآورد شده که نسبت به بودجه قبل 33 درصد رشد داشته است.این افزایش مربوط به درخواست شرکت مگاموتور در سه مقطع برای میل لنگ پراید به میزان 300 هزار قطعه می باشد.گفتنی است که MRP قبلی 200 هزار قطعه بوده است.61 درصد فروش شرکت در بودجه 94 متعلق به میل لنگ پراید 1300 می باشد.با افزایش فروش ؛ بهای تمام شده نیز با 34 درصد افزایش به مبلغ 324 میلیارد ریال محاسبه شده است و منجر به رشد 45 درصدی سود هر سهم شرکت گردیده است.
قابل توجه است که بابت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین و ساختمان های شرکت (شامل سپهبد قرنی و ابنیه تولیدی) اقدامات قانونی در حال پیگیری می باشد ؛ در حال حاضر پیش بینی شرکت مبلغ 40 میلیارد ریال است که امکان افزایش وجود خواهد داشت.

تحلیل و اخبار حوزه بورس در سایت بانکی با همکاری و حمایت کارگزاری آبان تولید و عرضه می شود.

► تحلیل تکنیکال نماد شركت سرمايه گذاري مسكن شمالغرب
تحلیل اختصاصی از بازار بورس ۲۹ اردیبهشت ۹۴ و پیش بینی بازار فردا ◄

مطالب مرتبط
بنر