اطلاعیه های مهم کدال در بازار بورس مورخه ۵ مهر ۹۴

دوشنبه ، 6 مهر 1394 ، 13:57

بانکی دات آی آر: لازم به ذکر است که این تحلیل‌ها نظرات اختصاصی کارشناسان کارگزاری آبان است و هیچ تضمینی برای سودآور بودن نیست.

کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان

شرکت در اولین پپش بینی که برای سال مالی منتهی به 31/4/95 منتشر کرده ؛ با سرمایه ای معادل 510 میلیارد ریال مبلغ (73) ریال زیان به ازای هر سهم اعلام نموده ؛ این در حالیست که در سال مالی قبل این زیان برابر با (232) ریال به ازای هر سهم بوده است.

فروش برای این دوره بالغ بر 534 میلیارد ریال برآورد شده که نسبت به سال قبل از آن 38 درصد رشد داشته است. تولید و فروش محصول شکر و تفاله خشک نسبت به سال قبل به ترتیب 36 درصد و 39 درصد افزایش یافته است. هم چنین نرخ فروش محصول شکر 15 درصد و محصول تفاله خشک 74 درصد نسبت به سال مالی قبل افزایش پیدا کرده است.بهای تمام شده نیز با 14 درصد افزایش نسبت به سال قبل بالغ بر 521 میلیارد ریال درنظر گرفته شده است. مواد مصرفی که 79 درصد بهای تمام شده را تشکیل می دهد ؛ مربوط به خرید و مصرف 130 هزار تن چغندر می باشد که با 2 درصد افزایش نرخ لحاظ شده است.

بدین ترتیب حاشیه سود ناخالص از میزان  (17) درصد منفی در سال مالی 94 به میزان 2.4 درصد در سال مالی 95 افزایش یافته است. گفتنی است که هزینه های مالی با 16 درصد رشد نسبت به سال قبل به مبلغ 66 میلیارد ریال برآورد شده و زیان ناخالص نیز نهایتا با 69 درصد کاهش نسبت به سال مالی قبل به مبلغ 37 میلیارد ریال پیش بینی گردیده است.

تحلیل و اخبار حوزه بورس در سایت بانکی با همکاری و حمایت کارگزاری آبان تولید و عرضه می شود.

 

► تحلیل تکنیکال نماد ذوب آهن اصفهان
تحلیل اختصاصی از بازار بورس ۵ مهر ۹۴ و پیش بینی بازار فردا ◄

مطالب مرتبط
بنر