380هزار کد متقاضی برای عرضه اولیه «افق»

شنبه ، 27 بهمن 1397 ، 16:04

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از خبرگزاری فارس، امروز شنبه تعداد 50 میلیون سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش به عنوان پانصدوبیست وششمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش خرده فروشی،به استثنای وسایل نقلیه موتوری ، گروه و طبقه خرده فروشی انواع مواد غذایی،نوشیدنی و غیره در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد افق به شیوه ثبت سفارش به نرخ 1695 تومان کشف قیمت و عرضه اولیه شد.

 


به این ترتیب در این عرضه اولیه بیش از 380 هزار کد معاملاتی ، متقاضی خرید سهام «افق» در بورس تهران بودند که در نهایت به هر کد خریدار تعداد 132 سهم معادل 223 هزار و 740 تومان از این عرضه اولیه تخصیص داده شد.

به گزارش فارس، دوره ثبت سفارش از ساعت 10 و 15 دقیقه آغاز و تا 12و 30 دقیقه ظهر امروز ادامه یافت  و سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 200 سهم تعیین شده بود.

همچنین هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش بود و ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده شامل کف قیمت 1600 تومان و سقف قیمت 1695 تومان عنوان شده است.

پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب 14 دی ماه 1395انجام شد.

► مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
چشم انداز بورس در سال آتی چگونه خواهد بود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر