افزایش ۳۰ درصدی شاخص تالار شیشه ای

جمعه ، 24 خرداد 1398 ، 14:28

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۵۱ روز معاملاتی تعداد ۲۳۵میلیارد و ۳۳۹میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶۳۸هزار و ۷۷۴میلیارد ریال در ۱۵میلیون و ۵۷۰هزار و ۲۹۰دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۶۶میلیارد و ۷۴میلیون سهم به ارزش ۳۶۸هزار و ۶۷۰میلیارد ریال در ۸میلیون و ۳۸۲هزار و ۲۴۱نوبت در بازار اول؛ ۶۶میلیارد و ۳۹۳میلیون سهم به ارزش ۲۳۰هزار و ۸۶۳میلیارد ریال در ۷میلیون و ۵۵هزار و ۴۲نوبت در بازار دوم؛ ۷میلیارد و ۷میلیون برگه به ارزش ۷هزار و ۴۶۳میلیارد ریال در هزار و ۴ هزار و ۸۴۱نوبت در بازار بدهی، ۲۱میلیون و ۱۹هزار قرارداد به ارزش ۳۱۵میلیارد ریال در ۱۶هزار و ۶۳۴نوبت در بازار مشتقه و ۲میلیارد و ۸۴۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۳۱هزار و ۴۶۴میلیارد ریال در ۱۱۱هزار و ۵۳۲نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۵۴هزار و ۶۹۴واحد افزایش معادل ۳۰.۶ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۳۳هزار و ۳۵۳واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۳۹هزار و ۷۲واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۱۴هزار و ۵۰۹واحد افزایش مواجه شده‌اند.

► اطلاعیه سومین عرضه نفت خام سنگین در بورس انرژی منتشر شد
واکنش بورس به قانون مالیات بر عایدی سرمایه ◄

مطالب مرتبط
بنر