انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت زاوه‌پارس و پژوهشکده زعفران ایران

شنبه ، 28 دی 1398 ، 11:06
تفاهم نامه همکاری جامع بین شرکت گیاهان دارویی زاوه پارس و پژوهشکده زعفران ایران با حضور مقامات ارشد طرفین با هدف توسعه و ارتقای کیفیت صادرات یک محصول استراتژیک ایران به کشورهای جهان، به امضا رسید.
به گزارش بانکی به نقل از مدیریت روابط عمومی و تبلیغات شرکت زاوه پارس، این تفاهم نامه به منظور استفاده حداکثری از علم و دانش روز، بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات پژوهشی، ترویجی و اتکا به تحقیقات علمی و تجارب ارزنده پژوهشکده زعفران؛ برای نیل به تولید، فراوری و عرضه سالم ترین و بهترین نوع زعفران ایرانی( زاوه )منعقد شد.
انعقاد این تفاهم نامه با حضور دکتر علیرضا بختیاری تربتی مدیرعامل شرکت زاوه پارس و مدیران ارشد آن شرکت و در سوی دیگر دکتر فتحی ریاست دانشگاه تربت حیدریه و مسئول پژوهشکده زعفران در محل دانشگاه مذکور و پیرو بازدید ماه قبل اعضای هیئت‌مدیره شرکت زاوه‌پارس از پژوهشکده زعفران ایران انجام گرفت.



به گفته مدیرعامل شرکت زاوه پارس پژوهشکده مذکور تنها پژوهشکده تخصصی در حوزه زعفران بوده و مهم‌ترین موضوع تفاهم نامه منعقده ؛ آزمایش کاملاً علمی و صدور گواهی آزمایشگاهی برای تمامی زعفران های شرکت زاوه پارس است و بدین ترتیب مشتریان مخصوصا در کشورهای هدف صادرات؛ درخصوص کیفیت ارزنده زعفران از منظر طعم واقعی، رنگی دهی و خواص درمانی اطمینان خاطر خواهند یافت.
شایان ذکر است، شرکت زاوه پارس در حال صدور زعفران به کشور چین است و به گفته مدیرعامل این شرکت، بهترین زعفران‌ها توسط این شرکت جمع آوری و به کشور چین صادر می شود و از این پس، پژوهشکده زعفران براساس این تفاهم نامه؛ برای تضمین کیفیت زعفران همکاری مستمری با شرکت زاوه پارس خواهد داشت.



► کاهش شکاف نرخ دلار بازار نیما و ارز سنا
با تدابیر بانک مرکزی بازار ارز در شرایط متلاطم اخیر کنترل شد ◄

مطالب مرتبط
بنر