برای اولین بار در صنعت بانکی کشور امکان فروش غیر حضوری سهام عدالت در بانک قوامین فراهم شد

سه شنبه ، 3 تیر 1399 ، 12:42
معاون مالی بانک قوامین اعلام کرد: در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر آزاد سازی سهام عدالت و با عنایت به مصوبات شورای عالی بورس و بانک مرکزی نرم افزار دریافت سفارش فروش سهام عدالت از سوی سهامداران به دو روش حضوری و غیر حضوری در بانک قوامین راه اندازی شد.

علی درزی نیارمی معاون مالی بانک با اعلام این که بانک قوامین نخستین بانکی است که توانسته امکان فروش غیر حضوری سهام عدالت را برای سهامداران فراهم آورد، افزود: این بانک در جهت تسهیل اجرا و پیشبرد سیاست های کلان کشور در خصوص سهام عدالت و هم زمان با آغاز سراسری فرآیند فروش سهام مذکور از سوی سهامداران، امکان دریافت و ثبت سفارش فروش سهام عدالت را به دو روش غیرحضوری ( از طریق پرتال بانک به آدرس www.ghbi.ir ) و نیز روش حضوری (با مراجعه به شعبه و ارائه مدارک هویتی) برای سهامدارانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب نموده اند و دارای شماره شبای بانک قوامین هستند، فراهم آورده است.

وی خاطر نشان کرد: در روش غیرحضوری متقاضی فروش سهام عدالت با مراجعه به پرتال اینترنتی بانک به نشانی : www.ghbi.ir  در قسمت فروش سهام عدالت با وارد کردن کد ملی نسبت به انتخاب شماره همراه اعلام شده به بانک به منظور احراز هویت و اخذ کد امنیتی اقدام و پس از وارد نمودن کد امنیتی در منوی مربوطه اطلاعات خود را اخذ و به صورت الکترونیکی نسبت به تکمیل و تایید فرم فروش سهام عدالت و اقرانامه اقدام می نماید .

علی درزی نیارمی هم چنین افزود : در این مرحله پیامکی حاوی کد رهگیری به شماره تلفن اعلامی فروشنده سهام ارسال و پس از طی فرآیند فروش سهام از سوی کارگزاری طرف قرارداد وجه آن پس از کسر کارمزدهای قانونی به حساب سهامدار واریز می گردد.

معاون مالی بانک در راستای همراهی با سیاست های پیشگیرانه ویروس کرونا تاکید کرد: متقاضیان با استفاده از روش غیرحضوری که در دسترس تر و ساده تر از روش حضوری می باشد نسبت به ارائه و ثبت درخواست فروش خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است سامانه هوشیار بانک قوامین، درمرکز ارتباط با مشتریان با شماره تماس ۵۱۵۱ آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی مشتریان محترم دارنده سهام عدالت این بانک می باشد.

► آغاز احراز هویت سجام در بانک پارسیان
تسویه‌حساب با دو بانک ادغامی ◄

مطالب مرتبط
بنر