بنر

بنر
بازاریابی محتوا برای بانک های کشور

 

بانکی دات آی آر: یک هشدار جدی ! تبلیغات به قدری زیاد شده که مردم در خوشبینانه ترین حالت آنرا نمی بینند ( در حالتی بدتر تبلیغات مستقیم نقش مزاحم را برای مردم دارد ) ...

•    امروزه بهترین بانکهای دنیا به وسیله اجرای کمپین های اجتماعی و بازاریابی محتوا به دنبال تجهیز منابع و جذب مشتری هستند!


•    یک آمار تکاندهنده ؛ 97 درصد مردم ایران تاکنون پیام آموزشی از بانک خود دریافت نکرده اند !

•    اینکه «مردم تبلیغات ما را می بینند و از خلاقیت در آن شگفت زده می شوند» افسانه‌ای بیش نیست!

•    مردم همیشه دنبال فرصت‌های خوب، محصولات خوب و پیشنهادهای ویژه هستند که یکی از بهترین روشها برای معرفی این موارد ورود به ذهن مخاطب از طریق محتوای آموزشی و جذاب است!


•    اگر بازاریابی با محتوا را شروع نکرده‌اید، فرصت دیده شدن روزانه در موبایل و تبلت و لپ تاب افراد را از دست می‌دهید!

•    نتیجه یک نظرسنجی نشان می دهد سایتهای خبری در ایران به طور روزانه 60 میلیون بازدید دارند.


•     97 درصد مردم می گویند از بانک خود تاکنون پیامی در خصوص مطالب آموزشی ، محصولات بانک و امنیت در بانکداری دریافت نکرده اند ...
هرچند این آمار به شدت نگران کننده است اما برای بانکهایی که از این فرصت بی نظیر برای تبلیغ از طریق آموزش استفاده می کنند ، جای امیدواری است.
در شرایطی که موضوع آموزش جایگاهی در نظام بانکی کشور ندارد ، آن بانکی برنده است که از این فرصت عظیم بهره مند شود و هر چه زودتر کار آموزش مشتریان خود را آغاز کند.

چند ماه پیش مراسم اختتامیه جشنواره بزرگ بانک محبوب من برگزار شد ، یک نظرسنجی بی نظیر اینترنتی که خدمات مختلف بانکی را در معرض نظرات مردمی قرار میداد ، در مراسم اختتامیه که با حضور مدیران ارشد بانکی برگزار شد ، استاد شعبانعلی – اولین استاد تولید محتوا در ایران – از منسوخ شدن شیوه های تبلیغات مستقیم سخن به میان آورد و هشدار داد که بانکها باید هر چه زودتر نسبت به تبلیغات محتوایی اقدام کنند.

جک ولش – مدیر افسانه ای جنرال الکتریک – جمله ی معروفی دارد ، او می گوید :" تغییر کنید قبل از آنکه مجبور شوید."

خب ، تولید محتوا تغییری است که تا چندسال دیگر برای عقب نماندن از قافله ی دیگر بانکها باید به آن روی بیاورید و نیرو و انرژی و هزینه برای آن در بودجه سالانه تان کنار بگذارید ، پس چه بهتر که قبل از اجبار این کار را شروع کنید ، ما هم از آقای جک ولش تشکر می کنیم و با تایید صحبت ایشان می گوییم : بازاریابی و تولید محتوا را شروع کنید قبل از اینکه بخاطر سایر بانکها مجبور شوید این کار را انجام دهید.

مردم به سه چیز اهمیت زیادی می دهند ؛ رسانه های موبایلی ، سایت های خبری و سایتهای تخصصی.

وقتی شما محتوایی جذاب و گیرا تولید کردید که از طریق این سه رسانه منتشر شد ، میتوانید مطمئن باشید که پیام شما دیده شده و مردم آنرا دریافت کرده اند.

دو نکته بسیار مهم که معمولا از آن غفلت می شود را فراموش نکنید :

اول اینکه تولید محتوا به یک علم تبدیل شده است و مردم هر محتوایی را نمی خوانند و نمی بینند ، محتوای تولید شده باید حائز نکاتی باشد که بیشترین تعداد خواننده را داشته باشد.

دوم اینکه این محتوا از طریق کارشناسان رسانه باید در زمان درست و در جای مناسب و در سایتهای معتبر و امتحان پس داده که مردم به حرف آنها اعتماد می کنند ، منتشر شود.

خب حالا که حسابی شما را ترساندیم ، اجازه بدهید کمی هم خبر خوب بدهیم !

سایت بانکی به عنوان قدیمی ترین ، پربازدیدترین و معتبرترین رسانه ی بانکی کشور ، با رصد این فضا و با بررسی کمپین های تبلیغاتی بانکهای معتبر دنیا همچون Citi Bank , Bank Of America , Barclays , HSBC ، و همچنین با انتخاب بهترین و موثرترین رسانه ها ، کار تولید و انتشار محتوا – یعنی دو کار مهمی که در بالاتر به آن اشاره کردیم – را برای بانک شما انجام می دهد.

با این خدمت جدید ، علاوه بر آنکه محصولاتتان به خوبی به مردم و مشتریان آموزش داده می شود ، یک کار تبلیغاتی جدید که مورد علاقه ی مشتریان است را شروع کرده و در آن پیشگام می شوید.

ما دقیقا چه کاری انجام خواهیم داد ؟

روند کار بسیار ساده است ، ابتدا ما خدمات و محصولات بانک شما را بررسی می کنیم ، سپس به تولید محتوای جذاب در هر ماه می پردازیم و این محتوا را در اینستاگرام و سایتهای خبری معتبر – که مردم به آنها اعتماد کامل دارند – منتشر می کنیم.

•     بررسی خدمات و تولید محتوا از خدمات و محصولات بانک
•     انتشار محتوا به صورت مقاله های آموزشی ، خبر ، عکس ، اینفوگرافی و ... در سایت های خبری معتبر
•    تولید و انتشار محتوا در حوزه امنیت بانکداری
•    استفاده از رسانه های مبتنی بر موبایل
•    برگزاری کمپین های اجتماعی با موضوعات مختلف روز

تولید محتوا در حد بهترین‌های جهان

ما در کارمان به صداقت و آموزش هر روزه اعتقاد داریم و مطمئنیم هیچ استراتژی‌ای برتر از صداقت و یادگیری نیست. با این دیدگاه از تمامی نکات و ترفندها برای تولید محتوای جذاب استفاده می کنیم. هیچگاه سعی نمی‌کنیم مطالب و ترفندهای عالی و دست‌اول را برای خودمان نگه داریم، چون خودمان هر روز در حال یادگیری هستیم.

ما هر روز در حال رصد فعالیتهای تبلیغاتی بانکهای معتبر دنیا هستیم و محتواهای تولید شده و کمپین های اجتماعی را بررسی کرده و سعی کردیم محصولی در رده جهانی تولید کنیم و در عین حال تمامی محتوای تولید شده کاملا کاربردی باشد.

 

1. آیا ایده‌های ارائه شده در ایران کاربردی و قابل‌اجرا باشد؟

تمام ایده‌ها کاملا کاربردی هستند. ما علم روز دنیا را بومی کرده و بنا به نیاز و شرایط مشتریان ایرانی محتوایی تولید می کنیم که با تمام وجود آنرا بخوانند ، لذت ببرند و از آن استفاده کنند.

2. تولید و بازاریابی محتوا برای چه کسب‌و‌کارهایی مناسب است؟

امروزه تمامی کسب و کارها ، مخصوصا کسب و کارهایی که بطور مستقیم با مردم در ارتباط بوده و در یک فضای رقابتی کار می کنند ، از بازاریابی محتوا استفاده می کنند ، همچنین بانکهای معتبر دنیا نیز با افتتاح وبلاگ ، درج مقاله در سایت های خبری و برگزاری کمپین های اینترنتی به سمت تولید محتوا پیش رفته اند.

3. در طول یک ماه چه کارهایی انجام می شود؟

ما دو بسته ی حرفه ای و نقره ای برای این محصول جدید در نظر گرفتیم که در اینجا می توانید جداول فعالیتهای انجام شده را ببینید.

 

 

 


با استفاده از این بسته دو جایزه هم دریافت کنید! بروزرسانی صفحه بانک شما در سایت بانکی و درج بنر در سایت بانکی

 

 

 

 

 

اگر علاقه‌ای به تهیه این محصول ندارید می‌توانید مقالات زیر را مطالعه کنید!

3 مثال جالب از روشهای هوشمندانه بازاریابی محتوا در بانکهای معتبر دنیا

راز مهمی که در بدترین شرایط اعتماد و اعتبار را به بانکها برگرداند !

نیوزلندی ها از تجربه تولید محتوا در بانک ANZ می گویند

 

 

 

سه راه کسب درآمد بانکها از استراتژی بازاریابی محتوا(بخش پایانی) ◄

 
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 981 مهمان آنلاین داریم