متممهای ایجاد شده توسط تیم تحریریه ی سانتاندر و تایمز بصورت مجلات آنلاین برای مطالعه در دسترس میباشند.
بانکهایی که به واسطه بحرانهای مالی اعتبار اولیهشان را نزد مشتریها از دست دادهاند از طریق محتوای خلاق میتوانند رابطه خود را بهبود بخشند.
در رابطه با مسائل مالی همه به کمک نیاز دارند و در این عصر دیجیتال شرکتهای مالی به شدت در تلاشاند تا گوی سبقت را در این زمینه از هم بربایند،از فناوریهای مختلف استفاده میکنند تا به افراد اطلاع دهند که چه خدماتی در حوزه مالی ارائه میدهند و تلاش میکنند تا رضایت مشتریان و کاربران را فراهم کنند.
وقتی در گوگل عبارت « منابع برنامهریزی تجاری در امریکا » را جستجو میکنید گوگل صفحات متعددی را نشان میدهد که هیچ کدام حاوی حتی یک وبسایت بانکی نیست.