بنر

بنر
آمار و گزارش های کلی از دومین جشنواره بانک محبوب من

 

بانکی دات آی آر: جشنواره بانک محبوب من در سال 94 به پایان رسید.

اما آنچه که مهمتر و فراتر از نظرسنجی بانک محبوب من با این آمار بالای مشارکت کنندگان است ، تحلیل نظرهای مردم در گروههای سنی و جنسیتی مختلف و استان های گوناگون کشور است.

تحلیل آماری و دقیق این گزارش ها ، می تواند چشم اندازهای جدید به روی بانکها باز کرده و فرآیند تصمیم سازی را آسان تر و محکم تر سازد.

گاهی یک تصمیم درست و اصولی که بر پایه تحلیل یک نظرسنجی با جامعه آماری بالا گرفته می شود ، می تواند علاوه بر تجهیز منابع بیشتر و ایجاد مزیت های رقابتی جدید برای هر بانک ، ریسک تصمیمات را به شدت کاهش داده و مانع از خسارات احتمالی در طرحهای اجرایی بانک شود.

سایت بانکی به عنوان برگزارکننده این جشنواره ، گزارش تحلیلی دقیقی را در حدود 80 صفحه برای هر بانک مهیا خواهد کرد.

بخشی از موارد مطرح شده دراین گزارش عبارتند از :

-    درصد استفاده از خدمات غیرحضوری بانک شما به تفکیک رده های مختلف سنی ، استان و جنسیت
-    درصد رضایت و نظر مشتریان در خصوص شعار بانک شما به تفکیک سن ، استان و جنسیت
-    درصد مشتریانی که بانک شما را محبوب میدانند ( به تفکیک )
-    درصد مشتریانی که در صورت افتتاح حساب مجدد ، بانک شما را انتخاب می کنند ( به تفکیک )
-    گزارش کامل آماری بانک شما و مقایسه آمارهای شما با میانگین آمار سایر بانکها
-    میزان احساس امنیت مشتریان شما و مشتریان تمامی بانکها در استفاده از خدمات الکترونیکی
-    میزان استفاده مشتریان شما از خدمات مختلف ( خودپرداز ، تلفنبانک ، اینترنت بانک و ... )

ضمن تشکر از بانکهایی که برای این گزارش تحلیلی تاکنون درخواست داده اند ، شما نیز می توانید ضمن تماس با دبیرخانه جشنواره ، اطلاعات تکمیلی در خصوص این گزارش را دریافت کرده و گزارش بانک خود را سفارش دهید.

سایت بانکی و دبیرخانه جشنواره بانک محبوب من : 02122353500

 

 

حاشیه نگاری خبرنگار بانکی از اختتامیه دومین جشنواره بانک محبوب من ◄

 
بانک سپه
بنر
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 676 مهمان آنلاین داریم