آمار و گزارش های کلی از دومین جشنواره بانک محبوب من

 

بانکی دات آی آر: جشنواره بانک محبوب من در سال 94 به پایان رسید.

اما آنچه که مهمتر و فراتر از نظرسنجی بانک محبوب من با این آمار بالای مشارکت کنندگان است ، تحلیل نظرهای مردم در گروههای سنی و جنسیتی مختلف و استان های گوناگون کشور است.

تحلیل آماری و دقیق این گزارش ها ، می تواند چشم اندازهای جدید به روی بانکها باز کرده و فرآیند تصمیم سازی را آسان تر و محکم تر سازد.

گاهی یک تصمیم درست و اصولی که بر پایه تحلیل یک نظرسنجی با جامعه آماری بالا گرفته می شود ، می تواند علاوه بر تجهیز منابع بیشتر و ایجاد مزیت های رقابتی جدید برای هر بانک ، ریسک تصمیمات را به شدت کاهش داده و مانع از خسارات احتمالی در طرحهای اجرایی بانک شود.

سایت بانکی به عنوان برگزارکننده این جشنواره ، گزارش تحلیلی دقیقی را در حدود 80 صفحه برای هر بانک مهیا خواهد کرد.

بخشی از موارد مطرح شده دراین گزارش عبارتند از :

-    درصد استفاده از خدمات غیرحضوری بانک شما به تفکیک رده های مختلف سنی ، استان و جنسیت
-    درصد رضایت و نظر مشتریان در خصوص شعار بانک شما به تفکیک سن ، استان و جنسیت
-    درصد مشتریانی که بانک شما را محبوب میدانند ( به تفکیک )
-    درصد مشتریانی که در صورت افتتاح حساب مجدد ، بانک شما را انتخاب می کنند ( به تفکیک )
-    گزارش کامل آماری بانک شما و مقایسه آمارهای شما با میانگین آمار سایر بانکها
-    میزان احساس امنیت مشتریان شما و مشتریان تمامی بانکها در استفاده از خدمات الکترونیکی
-    میزان استفاده مشتریان شما از خدمات مختلف ( خودپرداز ، تلفنبانک ، اینترنت بانک و ... )

ضمن تشکر از بانکهایی که برای این گزارش تحلیلی تاکنون درخواست داده اند ، شما نیز می توانید ضمن تماس با دبیرخانه جشنواره ، اطلاعات تکمیلی در خصوص این گزارش را دریافت کرده و گزارش بانک خود را سفارش دهید.

سایت بانکی و دبیرخانه جشنواره بانک محبوب من : 02122353500

 

 

حاشیه نگاری خبرنگار بانکی از اختتامیه دومین جشنواره بانک محبوب من ◄

 
بنر
بنر
بنر
بنر
نرم افزار CRM
رپورتاژ آگهی
ایمیل مارکتینگ

برای سفارش بک لينک در بانکی با شماره 09127777190 تماس بگيريد
Page Title

افراد حاضر

ما 771 مهمان آنلاین داریم