اعلام شرایط دریافت حقوق مستمری بگیران از بانک ها

يكشنبه ، 14 تیر 1388 ، 09:48

کليه مستمري بگيران تهراني مي توانند از امروز با مراجعه به شعب تهران بزرگ و دريافت فرم ثبت نام مستمري خود را از نزديکترين بانک محل زندگي دريافت کنند.
    

عباسعلي لواف مدير کل تامين اجتماعي تهران بزرگ با بيان اين مطلب گفت: اين تصميم در جهت رفاه حال مستمري بگيران، کاهش تردد آنان در بانکهاي رفاه و تسهيل و تسريع در پرداخت حقوق آنان اتخاذ شد.


وي افزود: بر اساس تفاهمنامه هاي منعقده با تعدادي از بانکها کليه مستمري بگيران مي توانند با رجوع به شعبه و دريافت فرم ثبت نام مستمري خود را از نزديکترين بانک محل زندگي خود دريافت کنند.


مدير کل تامين اجتماعي تهران تصريح کرد: بيش از 333 هزار نفر مستمري بگير تهراني تحت پوشش اين اداره کل قرار دارند که بيش از 228 هزار نفر از اين افراد مستمري خود را از طريق بانک رفاه و 85 هزار نفر از طريق پست مستمري خود را دريافت مي کنند.


وي در خصوص پرداخت مستمري به بازنشستگان توسط بانکهاي ملت، تجارت، سپه و ملي گفت: پرداخت مستمري توسط اين بانکها مشمول هيچگونه کارمزدي نخواهد بود و حسابهاي بانکهاي مذکور متمرکز بوده و مستمري بگيران علاوه بر افتتاح حساب امکان دريافت مستمري خود را از ساير شعب همان بانک را نيز خواهند داشت.


لواف افزود: در صورت تمايل مستمري بگيران، افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز الکترونيک و استفاده از کارتهاي مغناطيسي امکان استفاده از دستگاههاي pos خريد از فروشگاهها و دستگاههاي Atm بانکها عضو شتاب در سراسر کشور قابل پرداخت و برداشت از حساب را خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

► کاهش وام قرض الحسنه
10 ایراد اساسی قانون عملیات بانکی بدون ربا ◄

مطالب مرتبط
بنر