افتتاح شرکت خدمات ارزي و صرافي توسعه

شنبه ، 1 اسفند 1388 ، 12:15

 

شرکت خدمات ارزي و صرافي توسعه در منطقه سعادت آباد آغاز به کار کرد .

به گزارش بانکی به نقل از اداره ي روابط عمومي مؤسسه اعتباري توسعه در آستانه ميلاد رسول اکرم (ص) و با حضور مديريت محترم عامل  و مديران ستاد  شرکت خدمات ارزي و صرافي توسعه افتتاح شد. در ابتداي اين مراسم نيلوفر مستوفي خوشه مهر ، رياست اداره روابط عمومي ضمن اشاره به راه اندازي کارگزاري و تا پايان سال گفت : خانواده توسعه تا پايان سال ارائه کننده انواع خدمات مورد نياز مشتريان خواهد بود.



در ادامه اين مراسم دکتر حيدر مستخدمين حسيني ،مدير عامل با اشاره تمرکز فعاليت هاي مؤسسه بر دو محور بانکداري الکترونيکي و فعاليت هاي ارزي تصريح کرد :مؤسسه ي اعتباري توسعه برنامه گسترش اين دو حوزه را در دستور کار دارد و امروز با اخذ مجوز از بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران و افتتاح شرکت خدمات ارزي و صرافي توسعه يک گام به اين اهداف نزديک تر شد.

 



وي با اشاره اينکه شرکت خدمات ارزي و صرافي توسعه فقط در حوزه خريد و فروش ارز و حوالجات ارزي فعال نخواهد بود و ساير فعاليت هاي مجاز مانند خريد و فروش سکه را نيز در دستور کار دارد گفت : با شناختي که از منطقه داريم اميد است صرافي توسعه بتواند با ايجاد پويايي درحوزه خريد و فروش ارز و انواع حوالجات در مجموعه صرافي هاي کشور جايگاه مناسبي را به دست آورد.

دکتر مستخدمين حسيني به گسترش جغرافيايي شرکت خدمات ارزي و صرافي توسعه در سال 89 نيز اشاره کرد و افزود : اين شرکت در سال آينده با استقرار در  دو منطقه آزاد کيش و قشم نسبت به ارائه خدمات ارزي و بخشي از نياز هاي جامعه در اين حوزه را تحت پوشش قرار خواهد داد.

شايان ذکر است شرکت خدمات ارزي و صرافي توسعه واقع در منطقه سعادت آباد ميدان کاج و با شماره تلفن  22373538 آماده ارائه انواع خدمات ارزي به مشتريان و متقاضيان مي باشد.

► براون: این بحران فرزند جهانی سازی است
چک پولهای تقلبی تائید شد ◄

مطالب مرتبط
بنر