رقیبی جدید برای از پا در آوردن شبکه های اجتماعی

شنبه ، 27 شهریور 1389 ، 12:53

 

شبکه اجتماعی جدیدی  با هدف کنار زدن رقیبان و پیشگام شدن  در این زمینه به فضای مجازی پا گذاشته است.سخنگوی کار گروه این شبکه نوپا اعلام کرده است که حضور جدیدش باعث مخاطره رقیبان بزرگش چون facebook خواهد بود.


به گزارش بانکی دات آی آر،نیل بریانت ، یکی از بنیان گذاران سایت Badoo.com ، هم اکنون با تجربه خود، این شبکه اجتماعی جدید را به نام  Meetyourfriend به عنوان یک شبکه جهانی به سراسر دنیا معرفی کرده است.Badoo  نیز یک شبکه اجتماعی است که مختص تنها کشور انگلستان می باشد.


بریانت به شبکه های اجتماعی همچون بازاری می نگرد که در آن مشتریانش ، مشتاق ارتباط با دوستان و مردمانی از سراسر جهان هستند، در نتیجه او سایت جدید خود را همراه با بسیاری از ایده های جدید و منحصر به فرد در ارسال پیام و گفت وگوی آنلاین در کنار این بازار ها بنا کرده است و معتقد است که با نوآوری های خود در کسب اکثریت این بازار موفق خواهد بود.


شبکه اجتماعی ای چون Facebook  با در اختیار داشتن بازی های مجازی جذاب در جذب کاربران خود بسیار موفق بوده است، اما مدیر این سایت جدید اجتماعی می گوید در نظر دارد تا با کار بینادی در زمینه ارتباطات مردم در سراسر جهان ، قدم در مسیر رقابت بگذارد.


این شبکه اجتماعی در دو غالب آزاد و قابل شارژ ارائه می شود. غالب مجانی و آزاد آن برای عموم آزاد است و در صورت تمایل به داشتن خدمات بیشتر نیاز است تا مبلغی در حدود 16- 20 دلار شارژ شود. غالب قابل شارژ برای افرادی طراحی شده است که مترصد ایجاد روابطی عمیق تر و طولانی تر هستند.


آینده مشخص خواهد کرد، شبکه اجتماعی نوپای meetyourfriend  تا چه حد در این زمینه موفق خواهد بود.
آنچه بیش از هر چیز بر همگان معلوم است با ورود شرکت های معظم ومشهوری چون اپل و گوگل ، که با استقبال بسیاری مواجه شدند، نمی توان از اهمیت این شبکه ها در فضای مجازی غافل شد و رقابت در این عرصه را کوچک انگاشت.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

چند توصیه به آقایی که پول خوب میگیره چون حقشه !

زمين‌خوارانی که زنداني آزاد مي‌كردند!

ستاره‌های سینمایی در عالم سیاست (+عکس)

رتبه بندی بانک های خصوصی ازنظر سود آوری

اثبات بی طرفی/سوئیس حساب ایرانی ها را مسدود کرد

100 هزار شِكِل هزينه سالانه بَزَك نتانياهو!

گزارش تصویری/ هنوز هم دود از کنده بلند می شه!

اسامی موسسات اعتباری بدون مجوز

چرا چپ دست‌ها پولدار ترند؟!

زمان حذف یارانه نان

ماراتن بین‌بانکی در یارانه‌ها

وقتی همه خوابیم / راهزنان اینترنتی در پوشش بانک سامان!+تصویر

در کافی نت ها مراقب این قطعه باشید + عکس

10 دزدی از مشهورترین دزدی های جهان

 

 

► فناوری / اینترنت اکسپلورر جدید رونمایی شد + گزارش تصویری
استخدام در بانک دی ◄

مطالب مرتبط
بنر