استخدام رسمی کارکنان پرستاری در بیمارستان خاتم الانبیا

شنبه ، 24 ارديبهشت 1390 ، 11:29

بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیا از بین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته ی پرستاری از طریق آزمون تخصصی و مصاحبه جهت استخدام رسمی دعوت به همکاری می نماید.

 

.:: کارجویان محترم برای ثبت رزومه خود در "بازار کار" سایت بانکی اینجا کلیک کنید ::.

.:: برای اطلاع از اخبار مهم استخدامی در خبرنامه سایت عضو شوید .::

.:: سایر استخدام ها را اینجا ببینید.::

 

بيمارستان فوق تخصصي خاتم الانبياء (ص) از بين فارغ التحصيلان مقطع کاردانی، كارشناسي و کارشناسی ارشد رشته پرستاري از طريق آزمون تخصصي و مصاحبه جهت استخدام رسمی دعوت به همكاري مي نمايد. متقاضيان مي توانند با مراجعه به سايت بيمارستانwww.khatamhospital.com  و تكميل فرم مخصوص استخدام آمادگي خود را جهت همكاري اعلام نمايند.

منابع آزمون

کتاب آئین تزکیه

نویسندگان: آقای محمد تقی رهبر- محمدحسین رحیمیان

ناشر: بوستان کتاب قم

انتشارات: دفتر تبلیغات اسلامی



کتاب آزمون های NCLEM- RN

مترجمین: مرضیه مالکی- نادره خدمت- نیره ابراهیمی- زهرا صفوی بیات- میترا قیمی- جمیله محتشمی

انتشارات: بشری



کتاب روشهای پرستاری بالینی

ترجمه و تألیف: ملیحه السادات موسوی- مریم علیخانی

انتشارات: شهراب- آینده ساز

ویرایش: محتشم

 

شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام

تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد و التزام عملی به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، تدین به دین مبین اسلام، داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت جهت آقایان، عدم اتهام و محکومیت به فساد اخلاقی و اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و عدم سابقه محکومیت جزایی موثر همچنین داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی اشتغال، ضمن اینکه داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و خصوصی و یا بازخرید خدمت باشند.


شرایط اختصاصی استخدام

دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاه معتبر در مقاطع کاردانی، کارشناسی، و کارشناسی ارشد پرستاری، حداقل سن 20 سال تمام تا تاریخ انتشار آگهی استخدام.


تبصره 1: داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367 بطور داوطلبانه خدمت کرده اند)، افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقود الاثرها شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر آزادگان و فرزندان شهداء و جانبازان 25% و بالاتر در اولویت می باشند. قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران و خانواده معظم شهداء اعمال می گردد. قوانین و مقررات حاکم بر امور استخدامی در خصوص دیگر اقشار از جمله افراد بومی نیز حسب مورد اعمال می گردد.

تبصره 2: دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر و بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین دارندگان مدارک معادل حق ثبت نام و شرکت در آزمون را ندارند و به مدارک ارسالی آنان به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره 3: چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون و جذب (حتی پس از قبولی نهایی و صدور حکم استخدام) محرز شود داوطلب اطلاعات و مدارک خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، محروم و قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد و در صورت صدور، حکم استخدامی آنها لغو و بلا اثر می شود و هیچگونه حق اعتراضی نخواهد داشت.

تبصره 4: مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

تبصره 5: کارکنانی که در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بصورت قراردادی مشغول خدمت می باشند در اولویت و به ازاء هر سال سابقه امتیاز خواهند داشت.

توجه: کلیه پذیرفته شدگان آزمون کتبی جهت مصاحبه و اعلام نظر نهائی به گروه مصاحبه گر معرفی و پس از تأیید نظر قطعی اعلام خواهند شد.

 

برای ثبت نام به این لینک بروید.

 

منتخب آخبار بانکی دات آی آر:
=================

► اندر باب بدهی مخابرات به شرکت زیرساخت و حواشی آن
استخدام يك مجتمع توليدي و صنعتي بزرگ - اصفهان ◄

مطالب مرتبط
بنر