زمان برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی شهرداری‌ها

شنبه ، 26 آذر 1390 ، 11:49

زمان برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی شهرداری‌ها

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: براساس درخواست و اعلام سازمان سنجش کشور زمان برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی شهرداری‌ها در چهارده استان از ۲۵ آذرماه به ۱۶ دی ماه سال جاری تغییر یافت .

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،محسن کوشش تبار با بیان مطلب فوق گفت :براساس مکاتبه امروز سازمان سنجش با سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور آزمون ۱۴ استان کشور در روز جمعه ۹۰/۱۰/۱۶ برگزار خواهد شد .

وی اظهار امیدواری کرد که این تغییر تاریخ برگزاری آزمون فرصتی مناسب برای دقت و بازبینی فرآیند آزمون از سوی استانها و آمادگی بیشتر متقاضیان را به همراه داشته باشد .

کوشش تبار همچنین اظهار کرد: اطلاعات مربوط به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان شهرداریها ودهیاری‌های کشور و سامانه ثبت نام آزمون استخدامی به اطلاع داوطلبان عزیز خواهد رسید .

وی گفت :در همین راستا از استانداریها و رؤسای کمیته اجرایی آزمون در استانها تقاضا می گردد از طریق پایگاههای اینترنتی  استانداریها،شهرداریها، روزنامه‌های کثیرالانتشار و زیر نویس‌های تلویزیونی و سایر طرق مقتضی نیز نسبت به اطلاع رسانی دقیق و بهنگام اقدام نمایند و در این زمینه همکاریهای لازم را به انجام رسانند .

► دعوت به همكاري در شركت مهندسی آهوان تك(تا 7 دی 90)
خداکند نفت ایران تحریم شود!! ◄

مطالب مرتبط
بنر