مرفهین بی درد کاندیدای ریاست جمهوری +عکس

يكشنبه ، 11 دی 1390 ، 08:33

 

در این وضعیت بد اقتصادی امریکا به سراغ کاندیداهای ریاست جمهوری سال 2012 امریکا و خانه هایشان رفته ایم تا ببینیم این افرادکجا ها زندگی می کنند.

این خانه ها متعلق به چندتن از کاندیداهای حزب جمهوری خواه آمریکا برای تصدی عنوان کاندیداتوری این حزب در رقابت های ریاست جمهوری سال 2012 آمریکاست.

 

 

 

عکس فوق یکی از خانه ها متعلق به " نیوت گینگریچ " سخنگوی سابق کاخ سفید در ایالت ویرجینیا است. این خانه 483 متر مربعی که 24 سال قبل ساخته شده است دارای حمام بسیار بزرگی است که سنگ مرمر سیاه کف پوش شده و دستگیره ها و یک لوستر طلایی در این حمام کار شده است. از دیگر نکات جالب توجه در مورد این حمام آینه کاری در دور این حمام است.

 

 

فرماندار سابق ایالت یوتا " جان هاتسمن" خانه ای با 5 اتاق خواب در واشنگتن دارد. خانه قبلی او که از مبلمانی قدیمی و گل آرایی زیبایی بهره می برد 9 سال پیش در مجله "خانه و طراحی" معرفی شده بود.

 

 

فرماندار سابق ایالت ماساچوست "میت رومی" بیشتر تعداد خانه در بین کاندیداها را دارد و در عین حال ثروتمندترین کاندیدا نیز هست. او اخیرا یکی از خانه های خود در ماساچوست و خانه دیگری در یوتا را به فروش رسانده است اما یک خانه زیبای رو به اقیانوس در کالیفرنیا و یک خانه در نیوهمپشایر نیز دارد که در عکس بالا نمای بیرونی این خانه را مشاهده می کنید. خانه زیبای او در ماساچوست به علت استفاده از مواد طبیعی در ساخت سرویس بهداشتی و طراحی زیبایبسیار معروف است.

 

 

"ریک پری" فرماندار تگزاس یک خانه به مساحت در شهر آستین تگزاس دارد که دارای 5 اتاق خواب، 7 حمام ، سه اتاق ناهار خوری و یک اتاق پذیرایی 102 متر مربعی است. این خانه دو میلیون دلاری دارای منظره ای زیبا و چمن زاری در مقابل خود است.

 

نماینده دیگر ایالت تگزاس "ران پائول" خانه خود با 4 اتاق خواب در تگزاس را از طریق به راه انداختن یک سایت اینترنتی که حاوی عکس هایی از طراحی یو((u شکل این خانه و استخر آن است به حراج گذاشته است. 5 فرزند و همسر او در این خانه زندگی می کردند.

 

 

کاندیدای ایالت مینسوتا "میشل باچمن" در سال 2008 خانه ای به ارزش 760 هزار دلار در مینسوتا خرید که یک سال قبل در جریان یک پروژه خیره ساخته شده بود.البته باید گفت با توجه به تغییرات انجام شده در این خانه مثل: اتاق مخصوص صبحانه، یک اتاق آفتاب گیر و یک هال بزرگ 1 میلیون 750 هزار دلار قیمت دارد.

 

 

سناتور سابق ایالت پنسیلوانیا، "ریک سنتروم" سنتی ترین خانه را در ویرجینا به سبک طراحی دهه 70 دارد که در سال 2007 به بهای 2 میلیون دلار خریداری کرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► بیمه سامان
گزارش تصویری/ وقتی بحران مالی کلیسا را هم تعطیل می کند ◄

مطالب مرتبط
بنر