یوروهایی که ملت از نمایندگانشان طلبکارند!

شنبه ، 17 دی 1390 ، 13:50

نمایندگان پارلمان در کشورهای مختلف اروپایی ظاهرا آب در دلشان تکان نمی خورد، چون حقوقشان را تمام و کمال دریافت کرده اند.

به گزارش بانکی دات آی آر، در این اوضاع نابسامان اقتصادی که غرب با انواع بدهی ها دست و پنجه نرم می کند، یک بررسی در کشورهای اروپایی نشان از این دارد که این مشکلات در حقوق دریافتی نمایندگان پارلمان کشورهای مختلف قاره سبز خللی وارد نکرده است.

براساس این بررسی ها متوسط حقوق ماهانه نمایندگان پارلمان ایتالیا بیش از 16 هزار یورو بوده که این کشور را در صدر این رده بندی قرار داده است. این درحالی است که دولت برلوسکونی دقیقا به خاطر همین مشکلات سرانجام پس از سالها از قدرت کنار گذاشته شد.

نمایندگان فرانسه نیز ظاهرا مشکل خاصی در حقوق دریافتی خود نداشتند و متوسط کل دریافتی آنها هم ماهیانه 14 هزار یورو بوده است. به این ترتیب فرانسوی ها در رتبه دوم این رده بندی قرار گرفته اند.

پارلمان نشینان آلمان هم با دریافتی 12600 یورو در ماه در رده سوم این فهرست قرار دارند و وضعشان خیلی هم بد به نظر نمی رسد.

از طرفی نمایندگان مجلس سنای ایتالیا هم ماهیانه به طور متوسط 12 هزار یورو حقوق گرفته اند تا از دیگر همقطاران خود عقب نیفتند.

اما در این میان وضع اسپانیایی ها نسبت به دیگر همتایانشان تعریف چندانی ندارد، چراکه کل دریافتی 4650 یورو در ماه چندان چشمگیر و دندانگیر به شمار نمی رود.

به هر حال ظاهرا نمایندگان پارلمان کشورهای مختلف قاره سبز هم مثل نمایندگان مجلس خودمان که خواهان حقوق مادام العمر برای خودشان هستند، اصلا به خودشان سخت نگرفته اند، اگرچه مردمشان مدت هاست دست از اعتراض برنمی دارند!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► دعوت به همكاري شركت بيمه پاسارگاد (سهامي عام)(تا 29 دی 90)
دعوت به همكاري شركت داروگر در سراسر ایران(تا 30 دی 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر