گزارش تصویری/ جالبترین دفاتر کاری جهان

سه شنبه ، 27 دی 1390 ، 08:34

شرکت های فعال در حوزه فناوری در سراسر دنیا، گذشته از همه خدماتی که به دنیای مدرن عرضه می کنند و اسم و رسمی که به همین واسطه به دست می آورند، گاهی نامشان برای مسائل دیگر هم روی زبان ها می افتد.

به گزارش بانکی دات آی آر، ساختمان های با هیبت و پرشکوه، یکی از بهانه هاییست که نام شرکت های فناوری را بر سر زبان ها می اندازد. در این گزارش از جالب ترین دفاتر کاری می گوییم که در حوزه تکنولوژی و فناوری فعالیت دارند.

1. Bloomberg

این بنگاه خبری مالی که دفتر مرکزی آن در برج بلومبرگ در منهتن نیویورک است، یکی از دو پله برقی خمیده و منحنی را در جهان دارد. آنچه بیشتر از همه در ساختمان این نهاد جلب توجه می کند، تعداد زیاد مانیتورها و لامپ های نئون است.

 

2. Facebook

فیس بوکی ها هم برای دفتر کار جدیدشان خیلی خرج کرده اند و تنها دیدن کافه تریای این مجموعه عظیم (عکس بالا) گویای همه چیز می تواند باشد. البته هنوز کارهای زیادی هست که انجام نشده و فیس بوک عمدا آنها را تمام نکرده تا به کارکنانش همواره یادآوری کند که دست از تلاش برندارند. خوب این هم یک جور ایجاد انگیزه است!

 

3. Gowker

دفتر این مجله خبری آنلاین، طوری طراحی و ساخته شده که هر کسی در آن احساس راحتی کند. این ساختمان همچنین اتاق بزرگی را به مهمانی ها و گردهمایی هایی اختصاص داده که هر از چند گاهی برگزار می کند.

 

4. Google

آنهایی که فکر می کنند دفتر مرکزی گوگل بهترین ساختمان این شرکت بزرگ است، در اشتباه اند، چراکه دفتر این شرکت در شهر پیتسبورگ خیلی زیباتر و جذابتر است.

در این ساختمان حتی باغی از درخت های بامبو هم و جود دارد.

 

5. Group on

ساختمان این شرکت یکی از جالب ترین ساختمان های اداری در دنیا محسوب می شود. این شرکت حتی یک اتاق خواب اختصاصی برای یک فرد خیالی را ساخته که یک توالت اختصاصی هم دارد!

6. Skype

دفتر تازه این شرکت مخابراتی در استکهلم سوئد با رنگ آبی آسمانی عجین است. زندگی در این ساختمان دارای رنگ ها ی زنده و طرح های مدرن واقعا جریان دارد.

 

7. tumblr

این شرکت که در حوزه شبکه های اجتماعی فعال است، کاری کرده تا دفتر کار برای کارکنانش مثل خانه خودشان راحت باشد. اتاق بازی هم تنها یکی از امکانات این ساختمان است.

 

 

8. ZocDoc

روی در و دیوار این شرکت شش اصل مهم آن به چشم می خورد: صبر، افراد بزرگ، صحبت کردن، حس مالکیت، سخت کوشی و کار را مثل یک تفریح دیدن.

از این گذشته این شرکت نقاشی را استخدام کرده تا در قسمت های مختلف ساختمان نقاشی هایی را روی دیوارها بکشد.

9. Zynga

نورهای رنگارنگ، اولین چیزی است که در این دفتر به چشم می خورد؛ نورها و رنگ هایی که اکثرشان به شدت تابلو و جیغ هستند.

در این ساختمان چهار طبقه 1700 نفر مشغول کار هستند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► استخدام های استان خوزستان - 26 دی 90
استخدام های استان فارس - 26 دی 90 ◄

مطالب مرتبط
بنر