اختلاس بی اختلاس، نرم افزار دروغ سنج آمد

شنبه ، 15 بهمن 1390 ، 16:03

قابل توجه اختلاس گرها، دلال ها، سوء استفاده گران مالی، سودجوها و کلا تمامی کسانی که به فکر به جیب زدن پول های کلان از نوع غیرقانونی هستند: به تازگی نرم افزاری طراحی شده که کارش گرفتن مچ افراد متقلب است.

 

به گزارش بانکی دات آی آر،  دانشمندان راهی تازه برای رو شدن دروغ و تقلب کسانی که می خواهند دست به سوء استفاده های مالی بزنند، پیدا کرده اند.

در حالیکه در شرایط فعلی دزدی ها و سوء استفاده های مالی تنها در صورت پاک سرشتی یا اشتباه! دیگران و پس از وقوع آن (یعنی وقتی کار از کار گذشت) لو می روند، با استفاده از این تکنیک که آنالیز عمقی صدا نام دارد، می توان پیش از دزدی و سوء استفاده عوامل آن را تشخیص داد و به نوعی از چنین اتفاقی پیشگیری کرد.

با استفاده از این نرم افزار صدای مدیران ضبط می شود و صدای ضبط شده با صدای متقلبان و سوء استفاده گرانی که پیش از این مرتکب چنین اعمالی شده اند، مطابقت داده می شود. به این ترتیب می توان مچ کسانی را که قصد دزدی دارند، گرفت.

در صورتی که این روش پاسخگو باشد و بتواند درست عمل کند، می توان جلوی بسیاری از دزدی ها و سوء استفاده های مالی را گرفت، البته اگر با نگاهی خوشبینانه امیدوار باشیم که این نرم افزار روزی به کشورمان راه پیدا کند و دست ناپاکان را از اقتصاد مملکت دور سازد

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► گزارش تصویری/ اروپای یخ زده در قاب تصویر
هجوم مردم به یک قنادی در کرج + تصاویر ◄

مطالب مرتبط
بنر