عذرخواهی "ملی" ها در دسترس نیست

يكشنبه ، 16 بهمن 1390 ، 10:57

نتایج قرعه کشی حج عمره روز گذشته اعلام شد و 6 میلیون و 500 هزار نفری که ثبت نام کرده بودند اولویت بندی شدند . امابسیاری از آنها تا این لحظه از وضعیت ثبت نام خود و اولویتشان بی اطلاع هستند.

به گزارش بانکی دات آی آر, از همان لحظه اعلام نتایج، مردم مشتاق به سایت بانک ملت و ملی به عنوان بانکهای عامل هجوم آوردند. اما اغلب مراجعه کنندگان به بانک ملی ناکام ماندند.

 

سایت بزرگترین بانک جهان اسلام از روز گذشته از دسترس خارج شده و پاسخگوی نیاز مشتریانش نمی باشد. بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک دولتی کشور دارای امکانات متعددی است اما همواره در بخش خدمات آنلاین با ضعف های عمده ای دست به گریبان است.

خبرنگار ما به جهت پیگیری علت از دسترس خارج شدن سایت با روابط عمومی بانک تماس گرفت که با پاسخ جالبی روبرو شد. مسئول محترم اظهار داشتند که عذرخواهی رسمی بانک بر روی سایت درج شده و سایت از این لحظه در دسترس عموم است .

جالب اینجاست که  تا لحظه مخابره این خبر، سایت و عذر خواهی مسئولان از دسترس خارج است و مشکل همچنان باقی است!

به نظر می رسد مسئولان روابط عمومی یا به اینترنت دسترسی ندارند و یا وضعیت سایتشان را چک نمی کنند.

درشرایطی که بسیاری از سایت هایی که از امکانات مالی چندانی هم برخوردار نیستند به بهترین نحو به خدمت رسانی به کاربرانشان مشغول اند جای بسی تاسف است که بانک ملی به عنوان یک از برجسته ترین بانک های کشور با یک افزایش چند روزه کاربرانش از دسترس خارج شود .

در سنوات گذشته هم این مشکل به وجود آمده بود اما مثل اینکه مسئولان از آن درس نگرفته اند و چاره اندیشی برای پیشگیری از تکرار چنین اتفاقاتی انجام نشده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► دعوت به همكاري يك شركت معتبر صنعتي(تا 30 بهمن 90)
استخدام های استان خوزستان-قسمت اول ◄

مطالب مرتبط
بنر