طنز/ ماجرای تابوت های تاکسی سوار

يكشنبه ، 7 اسفند 1390 ، 10:23

شهرمان تهران یکی از زیبا ترین شهرهای جهان است! از نظر مبلمان شهری، تناسب فضایی شهر و ... آنقدر که تاکسی رانی تصمیم گرفته کمی از این همه تناسب و زیبایی بی انتها بکاهد.

به گزارش بانکی دات آی آر, مدتی است که تاکسی رانی علارغم مخالفت سازمان بهشت زهرا  و علارغم ممنوعیت راهنمایی و رانندگی یک سری تابوت سوار تاکسی ها کرده اند آن هم روی سقف!!

هرچند توی این تابوت های رنگ وارنگ!  مرده ای نیست که جمعیتی به دنبالش زار بزنند، اما روی آنها پر است از نوشته های مختلف که به همان اندازه تشییع جنازه ترسناک و با ابهت هستند. آنقدر که آدم نا خود آگاه یاد دنیای باقی و کارنامه و این جور چیزها می افتد!

خدا خیرشان بدهد که آنقدر به فکر مردم هستند و توجه ما را به امور معنوی جلب می کنند. فقط یه دسته عزادار و اندکی هم گریه کن کم داریم که البته با وجود قوه تخیل و رویا پردازی این مشکل هم مرتفع می شود.

حتما جعبه های بزرگ سه گوش که روی آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد تبلیغ می شود را دیده اید.

روی یکی مایع ظرفشوی آن یکی لوازم خانگی و... مایع ظرفشویی... با غلظت بالا.

این جعبه های تبلیغاتی احتمالا در آینده کار تاکسیرانی را رونق خواهد داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قبلا گفته بود: بخشی از هزینه های ناشی از هدفمندی یارانه را می توان از طریق تبلیغات بر روی بدنه و سقف تاکسی ها جبران کرد.

خدا رو شکر که که آقای معاون نگفتن که برای این افزایش درآمد و جبران هزینه ها، تاکسی ها از این پس علاوه بر انسان,احشام, بار و جنازه جابه جا کنند.

به نظر می رسد تاکسی رانی هم چندان از این پیشنهاد بدش نیامده و تا توانسته از آن استفاده کرده است. خوب البته تاکسیرانی هم حق داره چون  کی از پول بدش میاد، اونهم توی این اوضاع اقتصادی! .
به مدد این ابتکار زین پس هنگامی که در ترافیک سنگین اتوبان های بی در و پیکر تهران گیر افتادیم می توانیم از منظره زیبای تابوت های تاکسی سوار لذت ببریم.

اخبار بانکی دات آی آر:

============

► تهدید به خودکشی عاقبت کاهش حقوق + عکس
دعوت به همكاري يك شركت معتبر توليدي(تا 29 اسفند 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر