زن و شوهر جوان به کمک فیس بوک بچه دار شدند!

دوشنبه ، 8 اسفند 1390 ، 14:12

فیس بوک به زن و شوهر جوان کمک کرد تا به آرزوی دیرینه شان برسند و طعم شیرین پدر و مادر شدن را بچشند.

به گزارش بانکی دات آی آر، ماجرا از این قرار است که وقتی ست ادلاویچ و مالیسا سیگال متوجه شدند نمی توانند بچه دار شوند، تصمیم  گرفتند تا کودکی را به فرزندی قبول کنند و در همین راستا با اقدامی عجیب خبرساز شدند.

آنها تصمیم گرفتند که این موضوع را در فیس بوک مطرح کنند تا شاید کسی پیدا شود که بخواهد فرزندش را به آنها ببخشد.

ست ادلاویچ در یکی از شب های نوامبر سال 2008 پیامی را روی صفحه فیس بوکش قرار داد که برای همیشه زندگی خود و همسرش را تغییر داد.

وی در پیامی که روی صفحه فیس بوکش قرار داد چنین نوشت: " یک زوج عاشق و شاغل به دنبال پذیرفتن کودکی به فرزندی خود در آمریکا هستند. ملیسا، 11 سال است که معلم کلاس چهارم است و ست نیز در بحش بهداشت عمومی کار می کند. ما می خواهیم با پذیرفتن کودکی به فرزندی خانواده ای عاشق، خندان، خوشحال و پرشور داشته باشیم."

وقتی ست که تنها 40 دوست در فیس بوک دارد، این پیام را روی صفحه اش گذاشت نمی توانست هیچ پیش بینی درباره آن داشته باشد. اما همین چهل دوست کافی بودند تا این زوج جوان به آرزویشان برسند و پس از تماس یکی از دوستان ست آنها کودک یک خانم را که چندین فرزند داشت به فرزندی بپذیرند.

این زوج که نام فرزند خود را نوج گذاشتند، از این اتفاق بسیار راضی هستند. نوح هم اکنون 2 سال دارد و شاید در آینده با تصمیم پدر و مادرش برای استفاده مجدد از فیس بوک در راه بچه دار شدن، صاحب خواهر یا برادر شود!

این روزها فیس بوک در همه جا دستی بر آتش دارد. اعتراض راه می اندازد، انقلاب می کند، باعث قتل می شود، دعوای زن و شوهری راه می اندازد، تولد به هم می زند، کار زن و شوهر ها را به طلاق می کشاند و حتی باعث خیر شده و زن و شوهری را به آرزویشان می رساند. همه اینها تنها از یک نکته حکایت دارد و آنهم نفوذ بی چون و چرای این شبکه اجتماعی در میان مردم جهان است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► 10 قانون مهم سرمایه گذاری
دعوت به همكاري يك شركت معتبر فنی و مهندسی(تا 29 اسفند 90) ◄

مطالب مرتبط
بنر