نسل جدید تلفن همراه با دوربین 41 مگاپیکسلی!

سه شنبه ، 9 اسفند 1390 ، 08:18

یک شرکت تولیدکننده تلفنهای همراه هوشمند از اولین تلفن همراه هوشمندی که مجهز به یک دوربین 41 مگاپیکسلی است، رونمایی کرد.

باورنکردنی- دوربین این تلفن همراه 41 مگاپیکسل است


پس از شکستهای نوکیا در سالهای 2010 و نیمه نخست سال 2011 اکنون به نظر می رسد که این شرکت فنلاندی تمام قوای خود را جمع کرده است تا بار دیگر به بازار رقابت موبایلهای هوشمند بازگردد.

پس از تلاشهای موفقی که در ارائه طراحیهای زیبا در توسعه تلفنهای همراه N9، نوکیا 800 ، نوکیا 900 و استفاده از سیستم عامل ویندوز فن 7.5 در محصولات خود انجام داد، اکنون در کنگره جهانی موبایل که از امروز در بارسلونا آغاز به کار کرده است از محصولی عجیب اما واقعی رونمایی کرد که شگفتی تحلیلگران و خبرنگاران بازار موبایل را برانگیخت.

 

سیستم عامل این تلفن همراه برپایه سیمبیان بل است


این مدل جدید که Nokia 808 PureView نام دارد، اولین تلفن همراهی است که به دوربینی مجهز است که 41 مگاپیکسل وضوح تصویر دارد.

اNokia 808 PureView مجهز به حسگرها و لنز Carl Zeiss است


این تلفن همراه هوشمند که از تمام عملکردهای عادی یک "اسمارت فن" برخوردار است، برپایه حسگرها و لنز Carl Zeiss با وضوح تصویر 41 مگاپیکسل است.

همچنین با این دوربین می توان در کیفیت full HD با سرعت 1080p فیلمبرداری کرد و با استفاده از عملکرد Nokia Rich Recording صدا را با کیفیت بالایی ضبط کرد.

کیفیت ضبط صدای این محصول به دلیل برخورداری از عملکرد Nokia Rich Recording تضمین می شود


محصول جدید نوکیا برپایه سیستم عامل "سیمبیان بل" است و به پردازشگر تک هسته 1.3 گیگاهرتزی، 512 مگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و امکان افزایش حافظه آن با کارتهای "میکرو اس. دی" و "میکرو SDHC" وجود دارد.

براساس گزارش گیزمودو، هرچند Nokia 808 PureView از جنبه زیبایی شناختی در حد لومیا 800 و لومیا 900 نیست اما مجهز به یک نمایشگر OLED لمسی با وضوح 640 در 360 پیکسل است.

مهر

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام یک شرکت در تهران و اهواز(تا 20 اسفند 90)
استخدام های استان فارس ◄

مطالب مرتبط
بنر