استخدام در شرکت ارتباطات مبین نت

سه شنبه ، 9 اسفند 1390 ، 08:55

شرکت ارتباطات مبین نت به منظور تامین نیـروی انسانی موردنیاز از فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهر تهران دعوت به همکاری می نماید.

شرایط عمومی:
• تحصیلات: کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد
• رشته های تحصیلی موردنیاز: مدیریت (گرایشهای اجرایی، بازرگانی، آموزشی، دولتی و منابع انسانی)، روانشناسی صنعتی و سازمانی، علوم ارتباطات، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایشها) و مهندسی برق (کلیه گرایشها)
• تسلط به مهارتهای رایانه ای و زبان انگلیسی
• دارابودن کارت پایان خدمت برای آقایان الزامی است اولویت استخدام با افرادی است که در حوزه های مخابراتی و فناوری اطلاعات دارای تجربه باشند.

داوطلبان حائز شرایط میتوانند حداکثر تا یک هفته پس از انتشار آگهی، مشخصات کامل خود را به آدرس ایمیل آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال نمایند. ذکر عنوان شغلی موردنظر در موضوع ایمیل ضروری می باشد. بدیهی است صرف ارسال مشخصات و سوابق کاری، تعهدی برای شرکت ایجاد نخواهد شد و در زمان لازم با متقاضیان منتخب جهت مصاحبه حضوری دعوت به عمل خواهد آمد.

همچنین جهت ارسال مشخصات می توانید فرم درخواست استخدام را تکمیل نمائید.

لیست مشاغل

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام پیمانی در اورژانس تهران
استخدام در شرکت ایران افق ◄

مطالب مرتبط
بنر