صدور آنی انواع کارت‌های برداشت و هدیه در شعب بانک سامان

چهارشنبه ، 17 اسفند 1390 ، 10:35

 

همزمان با افزایش تقاضای مشتریان برای دریافت کارت‌های بانک سامان، صدور آنی کارت برداشت و کارت‌های هدیه در 109 شعبه بانک سامان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از اداره روابط‌ عمومی بانک سامان, این بانک در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و افزایش رفاه و رضایت‌مندی مشتریان و کاهش میزان مراجعه آن‌ها به شعب، امکان صدور آنی کارت برداشت و انواع کارت هدیه در شعب بانک سامان در سراسر کشور فراهم کرد.

بر اساس این گزارش، در زمینه کارت‌های دریافت، علاوه بر امکان صدور آنی کارت، زمینه صدور آنی کارت‌های المثنی نیز در شعب ابجاد شده است.

این گزارش حاکی است، از این پس تمام مشتریان بانک سامان می‌توانند با مراجعه شعب سراسر کشور، کارت‌های هدیه سامان را با مبالغ دلخواه و در طرح‌های متنوع دریافت کنند. از جمله ویژگی این کارت‌ها امکان درج متن دلخواه خریداران روی کارت به دو زبان انگلیسی و فارسی است.

گفتنی است، این امکان در حال حاضر در 109 شعبه از 139 شعبه بانک سامان ایجاد شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند و یا به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه نمایند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► خرید عید/ برای عید چه آجیلی بخریم؟(2)
از این پس ایستاده و روی تردمیل کار کنید! ◄

مطالب مرتبط
بنر