آیا فیس بوک تعطیل می شود؟

چهارشنبه ، 24 اسفند 1390 ، 08:53

فیس بوک هشدار داد در صورتی که نتواند از پس مجموعه ای از دادخواهی های پرهزینه برآید، مجبور به تعطیل کردن این شبکه اجتماعی خواهد شد.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، این شبکه اجتماعی به تازگی و پیش از آغاز عرضه عمومی سهام خود اقدام به انتشار پیام های صریح جهت اطلاع رسانی به سرمایه گذاران احتمالی در آینده کرده است.

مقامات فیس بوک در این پیام ها که در قالب یک سند درآمده، با اشاره به اقدامات قانونی گوناگون از جمله اقدام قانونی یاهو در متهم کردن فیس بوک، تاکید می کنند که این اقدامات بر کسب و کار، شرایط مالی و نتایج عملکرد آنها تاثیرگذار خواهد بود.

در بخش دیگری از این سند آمده است: " شرایط چنین توافقات و قضاوت هایی می تواند ما را مجبور کند برخی خدمات خود را متوقف کنیم یا مبالغ قابل توجهی را به طرف دیگر بپردازیم."

لازم به ذکر است که چنین خطراتی از سوی کارشناسان و تحلیلگران نیز تحت عنوان بدترین حالت های سرمایه گذاری در فیس بوک عنوان شده است و فیس بوکی ها می توانند با استفاده از این هشدارها وضعیت خود را بهبود بخشند.

اما به باور فیس بوکی ها، مشکلاتی که در حال حاضر پیش روی این شبکه اجتماعی قرار گرفته، نمی تواند تهدیدی جدی برای این رسانه بین المللی باشد.

در هر حال سهام شبکه اجتماعی فیس بوک با قدرت نفوذ بسیار بالا در بهار سال آینده به عموم مردم عرضه خواهد شد و کسانی که قصد خرید آن را دارند، باید با بررسی و توجه به تمامی جوانب اقدام به صاحب شدن بخشی از فیس بوک کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام مدیر مالی در شرکت تولید مواد لبنی
استخدام کارشناس کامپیوتر در تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر