ورود خانم ها به شبکه های اجتماعی ممنوع!!

چهارشنبه ، 16 فروردين 1391 ، 11:57

شبکه های اجتماعی با دعوت از مردان برای پیوستن به شبکه های اجتماعی به دنبال کم کردن اختلاف تعداد خانم ها و آقایان در این بخش از دنیای مجازی هستند.

به گزارش بانکی دات آی آر، تازه ترین آمارها نشان می دهد که گرایش مردم جهان به شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و توئیتر از سال 2008 تا 2010 با افزایش دو برابری به 850 میلیون نفر رسیده است. این در حالیست که میزان پیوستن مردان در همین زمان سه درصد کاهش داشته است.

همین امر مقامات شبکه های اجتماعی را بر آن داشته مردان را به عضویت در این شبکه ها تشویق کنند تا عکس ها و پست هایی که در این شبکه ها به اشتراک گذاشته می شود، فقط ویژه بانوان نباشد!

به گفته کیت هامپتون، استاد ارتباطات دانشگاه، دلیل این امر می تواند تمایل کمتر آقایان به ارتباطات و تعامل های آنلاین نسبت به خانم ها باشد.

آنچه می تواند آقایان را به سمت شبکه های اجتماعی سوق دهد، وجود مسائل مربوط به کسب و کار، کارآفرینی، بازی و سرگرمی و مسائلی از این دست است، چراکه مردان برخلاف خانم ها تمایل چندانی به بیان احساسات و افکار شخصی خود ندارد.

در همین راستا شرکت هایی هم شکل گرفته اند که کارشان تنها جذب آقایان به شکبه های اجتماعی است، هر چند به گفته کارشناسان به طور کلی خانم ها خیلی بیشتر ازآقایان علاقه مند به حضور در فضای مجازی هستند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

 

► دعوت به همكاری شركت تولیدی
سرگرمی/ گدایی با دستگاه کارت خوان! +عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر