مشتریان ویژه بانک سامان خدمات ویژه می‌گیرند

چهارشنبه ، 16 فروردين 1391 ، 14:35

 

در راستای برنامه‌های گسترده بانک سامان برای بالا بردن میزان رضایت‌مندی گروه‌های مختلف مشتریان، واحد تخصصی مدیریت امور مشتریان ویژه بانک سامان فعالیت خود را از اواخر سال گذشته آغاز کرد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از اداره روابط‌عمومی بانک سامان، واحد مذکور با هدف شناسایی و توسعه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان ویژه بانک و همچنین افزایش توانمندی‌ بانک در جهت ارایه خدمات تخصصی به آنان راه‌ا ندازی شده است.

مشتریان ویژه بانک سامان از مزایای بسیاری از جمله سرعت در دریافت خدمات بانکی شعبه‌ای، برخورداری از نرخ‌ سود و کارمزد ترجیحی، اختصاص محل و بانکدار ویژه‌ برای انجام و پیگیری امور آن‌ها در شعب، استفاده از بسته اعتباری طلایی، خدمات بیمه‌ای ویژه و امتیازات ویژه سلامتی، مسافرتی و غیره برخوردار هستند.

این گزارش می‌افزاید، مشتریان ویژه بانک سامان کارت شناسایی مخصوصی به‌نام «کارت سامانیان» به رنگ طلایی دریافت خواهند کرد که با استفاده از آن، می‌توانند از خدمات شعب بانک، فروشگاه‌ه ا و موسسه‌های طرف قرارداد بانک برای دریافت خدمات روزمره موردنیاز خود به طور ویژه برخوردار شوند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات این گروه با مدیریت امور مشتریان ویژه با شماره تلفن 23095301  و یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► افزایش سقف برداشت رفاه کارت مستمری بگیران
دعوت به همكاري يك شركت فعال در زمينه فناوري اطلاعات در تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر