خودروی پرنده آماده بلند شدن از زمین! + عکس

پنجشنبه ، 17 فروردين 1391 ، 11:04

خیلی ها می گویند بهترین زمان برای دیدن تهران تعطیلات عید است، چون هیچ خبری از ترافیک و شلوغی نیست و با آرامش می توان از رانندگی کردن در خیابان ها و بزرگراه های عریض و طویل پایتخت لذت برد.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، ترافیک البته تنها مختص به تهران نیست و مردم در بسیاری از شهرهای کشورمان بسته به بزرگی شهر و تعداد خودروها به نوعی درگیر این معضل اعصاب خرد کن هستند.

اما اگر جزو آندسته از رانندگانی هستید که رها شدن از ترافیک برایتان بیشتر به یک رویا می ماند، ما پیشنهاد خوبی برای شما داریم: ماشین پرنده را امتحان کنید!

یک شرکت آمریکایی اعلام کرده، خودرویی ساخته که به جای حرکت روی خیابان های زمین، به پرواز در می آید. مسوولان این شرکت آمریکایی همچنین با اعلام اینکه نمونه اولیه خودروی پرنده ساخته شده از تست پرواز 8 دقیقه ای سربلند بیرون آمده، اضافه کردند که می توان انتظار داشت این خودرو طی یک سال آینده راهی بازار شود.

این ماشین پرنده که The Transition Street-Legal Airplane نام و  ظرفیت دو سرنشین را دارد، دارای تمام ویژگی های فیات 500 و بال های تاشو است. همچنین پیش فروش این خودرو با قیمت 279 هزار دلار انجام می شود و تا کنون 100 دستگاه از این خودروی پرنده سفارش داده شده است.

پیش از این شرکت های زیادی بودند که توانستند با موفقیت خودروی پرنده بسازند، اما هیچ یک از آنها قادر به حفظ موفقیت خود و تولید انبوه آن نشدند. اما امروزه به مدد طراحی با کامپیوتر و استفاده از مواد جدید این امیدواری وجود دارد که خودروهای پرنده سبک تر و با قیمت کمتر به تولید انبوه برسد.

 

 

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام های استان خوزستان
در قاب تصویر/ چشم انداز شهرهای جهان در شب از نگاه ناسا ◄

مطالب مرتبط
بنر