اینستگرم، تازه ترین خرید فیس بوک

سه شنبه ، 22 فروردين 1391 ، 10:58

شبکه اجتماعی فیس بوک در تازه ترین اقدام خود، شبکه اجتماعی اینستگرم را به قیمت 1 میلیارد دلار خرید.

به گزارش بانکی دات آی آر، اینستگرم یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس است که تنها یک سال و نیم از عمرش می گذرد، اما محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در این شبکه اجتماعی، کاربران عکس هایی را که با تلفن همراه خود می گیرند، به اشتراک می گذارند، البته امکان به اشتراک گذاری عکس در اینستگرم تا هفته گذشته تنها برای کاربران تلفن همراه آیفون وجود داشت که با استفاده از برنامه مخصوص اینستگرم عکس ها را اصلاح و روی این شبکه به اشتراک می گذاشتند، اما بیش از یک هفته است که تمامی کاربران تلفن همراه که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند می توانند از خدمات این شبکه اجتماعی نیز استفاده کنند.

همین امر باعث شده تا هر روز به طور متوسط یک میلیون نفر به مشترکان این شبکه اجتماعی افزوده شود و این مسئله دلیل خوبی برای فیس بوک است که صاحب اینستگرم شود.

مارک زوکربرگ اعلام کرده که خرید اینستگرم به معنای از بین رفتن هویت مستقل این شرکت نیست و اسم آن نیز عوض نخواهد شد و حتی کارمندان این شبکه اجتماعی از این پس به استخدام فیس بوک در می آیند، اما هدف فیس بوک از انجام این معامله، استفاده از قابلیت این شبکه اجتماعی پرطرفدار است.

همچنین کابران اینستگرم می توانند بدون اینکه عضو فیس بوک شوند، همچنان به حضور خود در اینستگرام ادامه دهند.

این اولین باری است که فیس بوک، شرکتی با این حجم انبوه از کاربران را می خرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام شرکت واردکننده محصولات دارویی
استخدام شرکت بازرگانی در رشته های کشاورزی،شیمی،مکانیک و ... ◄

مطالب مرتبط
بنر