سفرهای بانکوپولو/ بانک تجارت شعبه خیابان شیراز

سه شنبه ، 29 فروردين 1391 ، 08:25

از این پس قرار است اعضای تیم خبری سایت بانکی  در بخش سفرهای بانکوپلو به شعب مختلف بانک ها سربزنند و گزارش عملکردشان را به استحضار شما برسانند تا هم شما بتوانید راحت تر بانک دلخواهتان را انتخاب کنید و هم مدیران بانک ها با نقاط قوت و ضعف خود بهتر آشنا شوند.

در صورتی که پیشنهادی برای بهتر شدن این گزارش ها دارید و یا اینکه شعبه خاص یا بانک خاصی مد نظرتان است می توانید در فروم(تالار گفتگو) بانکی مطرح کنید.

:: برای اعلام نظرهاتون اینجا کلیک کنید

بانک تجارت شعبه شیراز(شیرازی) شمالی

 


ساختمانی نوساز و تمیز که از نظر ظاهری شرایط یک شعبه بانک را دارا می باشد. این اولین چیزی است که در برخورد با این بانک جلب نظر می کند اما وقتی وارد می شوی شرایط کاملا متفاوت است مبلمان اداری بانک با شرایط روز هیچ مطابقتی ندارد هنوز هیچ صندلی ای برای مراجعانی که پای صندوق هستند تعبیه نشده و مردم سرپا کارهایشان را انجام می دهند .

از 5 صندوقی که در این بانک وجود دارند تنها دو صندوق فعال اند و یکی هم به بروات، کلیر و خدمات خاص اختصاص داده شده و این امر موجبات اعتراضات هر از چند گاهی مشتریان می شود.

برخورد صندوق داران با ارباب رجوع به دو بخش کاملا متضاد تقسیم می شود؛ از آنجایی که خیابان شیراز بیشتر یک منطقه تجاری است تا مسکونی از این روی برخی از شرکت ها مشتریان دائم بانک محسوب می شوند و برای کارمندان بانک هم آشنا هستند و هم احتمالا منفعت!  دارند کارکنان بانک با این افراد بسیار صمیمی، مهربان و خوش برخوردند.

 

 

اما وقتی نوبت به مشتریان گذری و مردم عادی می رسد ماجرا کاملا متفاوت است، نه تنها سلامی از متصدی بانک نمی شنوی حتی پاسخ سلام مراجعین را هم به سردی می دهند.

بدتر آنکه برخی از این مشتریان دائمی حتی به خود زحمت شماره گرفتن و انتظار کشیدن را هم نمی دهند و همین که از راه می رسند به سراغ متصدی آشنای خود می روند و پس از سلام و احوالپرسی کارشان را انجام می دهند و مردمی که شماره گرفته اند باید به انتظار خود ادامه دهند.

آبخوری با سیستم آب سرد و گرم در کنار بانک تعبیه شده و لیوان های یک بار مصرف کنار آن قرار داده شده که کار بسیار پسندیده ای است و با استانداردها تطابق دارد.

 

 

نظافت بانک در ساعات اولیه صبح چندان مناسب نبود و به نظر می رسید از روز گذشته تمیز نشده باشد.

اوراق مورد نیاز برای انتقال وجه یا به اصطلاح فیش در دسترس مشتری قرارندارد و باید به سراغ صندوقدار برود، این امر کار صندوقداران را مختل می کند و از سوی دیگر مشتری هم معطل خواهد شد.

این جدا از آن است که موقعی که فیش می خواهی ابتدا باید به کل مشتریان بانک که در صف اند، توضیح دهی که فیش لازم داری تازه برخورد سرد متصدی هم جای خود دارد.

 

به نظر می رسد کارکنان بانک یونیفرم متحد الشکلی نداشته باشند و این امر به بی نظم به نظر رسیدن شعبه می انجامد.

ساعت بزرگی برای نمایش تاریخ روز و ساعت روی دیوار نصب شده همچنین تابلوی بزرگی شماره افرادی که مشغول دریافت خدمت هستند و لیست شماره های درحال انتظار را نمایش می دهد که در آرامش مشتریان بسیار تاثیر گذار است.

هیچ تابلوی اعلاناتی که اخبار و اطلاعیه های مهم و جدید بانک را در اختیار مردم بگذارد در بانک تعبیه نشده و این یکی از نقاط ضعف محسوب می شود.

هیچ تابلویی برای معرفی مدیر شعبه وجود ندارد و برای پیدا کردن ایشان حتما باید سوال کنی.

وقتی کارت تمام می شود سطل زباله ای برای بیرون انداختن شماره انتظار وجود دارد و برای خروج مشکل خاصی نیست به غیر وقتی که به انتظار سپری شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام مدیر صادرات در رشته های برق،صنایع و مدیریت
اینفوگرافی/ تاریخچه تبلیغات در یک نگاه (1) ◄

مطالب مرتبط
بنر