وقتی شانس در خانه مادر خانه دار را زد

يكشنبه ، 3 ارديبهشت 1391 ، 08:54

امی لیویگستون هرگز فکرش را نمی کرد بعد از بیکار شدن که بحران اقتصادی آن را برایش به همراه داشت، بتواند با کار کردن در خانه پول پارو کند.

به گزارش بانکی دات آی آر، ماجرای پولدار شدن خانم لیوینگستون از یک کنجکاوی ساده و پر کردن یک فرم اینترنتی آغاز شد و تا آنجا پیش رفت که وی اکنون تنها با هفته 15 تا 18 ساعت کار، بین 15 تا 17 هزار دلار در ماه دارد.

کار با اینترنت برای امی که دارای سه فرزند است و مدتها در وضعیت بد اقتصادی روزگار می گذراند ثروتی بادآورده به همراه داشته است، به ویژه اینکه او هم اکنون در خانه و در کنار فرزندانش می تواند کار کند و پول خوبی هم درآورد.

وی می گوید:" من کارم را کمی پس از بروز بحران اقتصادی از دست دادم و به دنبال شغلی مورد اطمینان می گشتم. از مشاغلی که تحت عنوان "حیلی زود پولدار شوید" در اینترنت می دیدم، اصلا خوشم نمی آمد، چراکه کارشان هرمی بود، اما من به دنبال راهی قانونی برای کسب درآمد بودم."

امی در پاسخ به این سوال که چگونه توانسته به چنین درآمدی دست پیدا کند، چنین می گوید:" ساده بود، من در واقع ایمیلی دریافت کردم که توجه ام را به خود جلب کرد. بنابراین به سایت مورد نظر رفتم و فرمی ساده را پر کردم که در آن وعده 365 کار تضمینی در خانه را می داد. از آنجاییکه چیزی برای از دست دادن نداشتم، این برنامه را شروع کردم و طی تنها چهار هفته 5 هزار دلار درآمد کسب کردم."

برنامه ای که خانم لیوینگستون از آن استفاده کرده بود، در واقع به افراد آموزش می داد که چگونه از وقتی که در اینترنت می گذارند، درآمد کسب کنند و فقط به پول خرج کردن در اینترنت بسنده نکنند.

نکته جالب این است که امی لیونیگستون کسی نبود که سواد زیادی از کامپیوتر داشته باشد، اما چون کار با اینترنت را بلد بود، توانست با تلاش و پیگیری زیاد سرانجام شغلی را بیابد و همه چیزش عالی است و به عبارتی از شانسی که در خانه اش را زد، به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► فهرست نهایی اسامي پذيرفته شدگان آزمون استخدام پيماني مورخ « 17/6/1390 » سازمان امور مالياتي كشور
7 عادت شغلی که ممکن است شما را بکشد! ◄

مطالب مرتبط
بنر