بسته کار و دانش بانک رفاه به مناسبت روز جهانی کارگر و معلم

يكشنبه ، 3 ارديبهشت 1391 ، 13:01

در آستانه فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، بانک رفاه مجموعه خدماتی تحت عنوان «بسته رفاه کار و دانش» را به کارگران و معلمان گرامی ارائه می دهد.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ این بسته خدماتی که در راستای ارج نهادن به تلاش ها و زحمات بی شائبه قشر کارگران و معلمان طراحی شده، شامل پنج موضوع با عناوین سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی با نرخ خاص، سپرده سرمایه گذاری مدت دار انتخاب با امتیاز ویژه، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ویژه شش ماهه با شرایط خاص ، اعطای کارت خرید اعتباری و تسهیلات قرض الحسنه رفع نیازهای ضروری می باشد .


کارگران، معلمان و اساتید می توانند از ابتدا تا پایان اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به افتتاح طرح های مذکور اقدام نمایند.


توضیحات بیشتر در خصوص «بسته رفاه کار و دانش» بانک رفاه

حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی با نرخ خاص: کلیه کارگران، معلمان و اساتیدی که طی اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی اقدام نمایند، تا پایان اردیبهشت سال 1392 از نرخ سود دو برابر نرخ رایج سپرده مزبور برخوردار می شوند.


حساب سپرده سرمایه گذاری مدت دار انتخاب با امتیاز ویژه: کلیه کارگران، معلمان و اساتیدی که طی اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری مدت دار پنج ساله انتخاب با حداقل سپرده اولیه 3 میلیون ریال نمایند به میزان 10 درصد مبلغ سپرده اولیه از طرف بانک به عنوان هدیه که به همان حساب واریز می شود، بهره مند می گردند.


حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ویژه شش ماهه با شرایط خاص: کلیه کارگران، معلمان و اساتیدی که طی اردیبهشت ماه سالجاری اقدام به افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ویژه شش ماهه نمایند، علاوه بر پرداخت سود با نرخ 12 درصد به میزان 3 درصد مبلغ سپرده مفتوحی از کارت هدیه برخوردار می شوند.


کارت خرید اعتباری: به کلیه کارگران، معلمان و اساتیدی که طی اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یک ساله به مبلغ 10/000/000ریال اقدام نمایند، علاوه بر پرداخت سود سپرده با نرخ 17 درصد، یک فقره کارت خرید اعتباری به مبلغ 6 میلیون ریال در قالب عقد قرض الحسنه اعطا می شود.


تسهیلات قرض الحسنه رفع نیازهای ضروری: به کلیه معلمان و اساتیدی که طی اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه جاری بدون دسته چک اقدام نموده و یا مانده موجودی حساب جاری بدون دسته چک مفتوحی قبل خود را تکمیل نمایند، به میزان دو برابر میانگین مانده سه ماهه موجودی حساب و حداکثر تا سقف 20 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه رفع نیازهای ضروری اعطا می شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► بانک سامان به فعالان بورس خدمات اعتباری می‌دهد
سفرهای بانکوپولو/ بانک ملت شعبه صادقیه ◄

مطالب مرتبط
بنر