سفرهای بانکوپولو/ این بار بانک سامان

يكشنبه ، 10 ارديبهشت 1391 ، 12:10

از این پس قرار است اعضای تیم خبری سایت بانکی در بخش سفرهای بانکوپلو به شعب مختلف بانک ها سربزنند و گزارش عملکردشان را به استحضار شما برسانند تا هم شما بتوانید راحت تر بانک دلخواهتان را انتخاب کنید و هم مدیران بانک ها با نقاط قوت و ضعف خود بهتر آشنا شوند.

در صورتی که پیشنهادی برای بهتر شدن این گزارش ها دارید و یا اینکه شعبه خاص یا بانک خاصی مد نظرتان است می توانید در فروم(تالار گفتگو) بانکی مطرح کنید.

:: برای اعلام نظرهاتون اینجا کلیک کنید

بانک سامان شعبه فلکه اول صادقیه

درضلع شرقی فلکه اول صادقیه پلاک 918 واقع شده و از نظر مکانی جایگاه مناسبی دارد یا به عبارت ساده تر در دسترس است. برای دسترسی به خود پرداز های بانک حتما باید وارد اتاقکی شد که داخل ساختمان تعبیه شده است. این کار را یکی دو بانک دیگر هم انجام داده اند، اگرچه از نظر امنیتی بسیار مناسب است و برای ماه های سرد سال هم بد به نظر نمی رسد اما برای خیلی ها اینکه باید وارد فضای بانک بشوند چندان خوشایند نیست.

این شعبه چندین صندوق پذیرش دارد که همگی مشغول کارند و فضایی به شدت تمیز و مرتب را داراست. برای هر مشتری یک صندلی تعبیه شده تا هنگامی که کارهایش انجام می شود بنشیند. خودکار و فیش های مختلف بانکی در دسترس همه قرار دارد.

برای اینکه مشتری همه کارهایش را باهم انجام دهد، نماینده بیمه سامان هم میز مخصوص به خودش را دارد و همین طور پاسخگوی هر سوالی است که احتمالا برای شما وجود دارد.

مانیتور بزرگی در معرض دید همه قرار دارد که شماره آخرین نفری که مشغول دریافت خدمات است را نشان می دهد. همین طور به صورت گویا نوبت ها پشت سر هم تکرار میشود تا کسی جا نماند.

کارمندان همگی لباس فرم مخصوص و منقش به نام بانک دارند و تلاش کرده اند آراستگی و نظم را در چهره خود نمایان سازند.

کمتر پیش می آید که بیشتر از چند کلمه حرف بزنند و توضیح زیادی در خصوص عملکرد شان و اینکه چقدر دیگر کارشان تمام می شود نمی دهند. کلا می توان گفت جزو ساکت ترین کارمندان بانک اند حتی کمتر با هم حرف می زنند.

معمولا در این بانک چندان معطل نمی شوید و زود کارتان راه می افتد اما فضای حاکم بر شعبه بسیار سنگین و خسته کننده است و علارغم نظم و مبلمان عالی حس جذب مشتری و صمیمیتی که در برخی بانک های شلوغ دولتی وجود دارد بین مشتریان و کارمندان و حتی خود کارمندان با هم دیده نمی شود. اگر چه این امر امکان سوء استفاده احتمالی را کاهش می دهد اما با حس شوخ طبع ایرانی چندان سازگاری ندارد.

مدیر شعبه در دسترس است و هر سوالی داشته باشید شخصا پاسخگوست. اگرچه جو سنگین معمولا به تعداد زیادی از افراد این جرات را نمی دهد که سوال کنند مگر اینکه مجبور باشند.

یکی از مشتریان بانک در خصوص خدمات شعبه به خبرنگار ما گفت: من از خدمات بانک بسیار راضی ام و مدت هاست در این شعبه حساب دارم البته حساب من سرمایه گذاری است و خوشبختانه تا امروز تمامی سودها سر موعد پرداخت شده که برای من از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خانمی که برای دریافت وام مراجعه کرده و به نظر می رسد موفق نشده می گوید: من مدتهاست در این بانک حساب دارم اما تا کنون هیچ وامی به من تعلق نگرفته. شرایط پرداخت وام در این بانک بسیار سخت است.

دفترچه ای که برای دارندگان حساب تهیه شده شکیل و زیباست و در ابعادی طراحی شده که به راحتی قابل حمل است.

بانک سامان از نظر اطلاع رسانی عملکرد مطلوبی داشته با این وجود بیشتر مشتری ها از آخرین نرخ سود سپرده ها اطلاعات چندانی ندارند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► کم فروش ها به بهشت نمی روند
اینفوگرافی/ واقعیت هایی درباره نشستن ◄

مطالب مرتبط
بنر