فیس بوک: کلیه سالم موجود است!

پنجشنبه ، 14 ارديبهشت 1391 ، 08:00

شبکه اجتماعی فیس بوک این روزها مصداق واقعی ضرب المثل قدیمی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد است، چراکه هر چه شما اراده کنید، از عکس های شخصی و موسیقی های دلخواه گرفته تا دیدگاه ها و نظرات سیاسی در آن پیدا می شود و هر کسی هر چه دل تنگش می خواهد در آن با دیگران به اشتراک می گذارد.

به گزارش بانکی دات آی آر، حالا فیس بوکی ها در تازه ترین اقدام خود می خواهند به کاربرانشان کمک کنند تا به راحتی اعضای بدن خود را به اشتراک بگذارند.

به گفته زاکربرگ کاربران آمریکایی و انگلیسی فیس بوک می توانند با مراجعه به لینک های داده شده در بزرگترین شبکه اجتماعی حال حاضر دنیا  عضو گروه هایی شوند که می خواهند اعضایشان را اهدا کنند.

زاکربرگ که در واقع صاحب این ایده محسوب می شود، می گوید دوستی اش با استیو جابز، رئیس فقید اپل که پیش از مرگ پیوند کبد انجام داد، مهمترین انگیزه او برای پیشنهاد و عملی کردن چنین ایده ای بوده است.

کاربران آمریکایی و انگلیسی فیس بوک با گذاشتن اطلاعات خود روی تایم لاین شخصی خویش آمادگی خود را برای اهدای عضو اعلام می کنند.

اطلاعات تمام افراد، حتی اگر افراد آنلاین هم نباشند، روی تایم لاین شان موجود و در دسترس است و مرکز پزشکی طرف قرارداد فیس بوک می تواند از آنها استفاده کند.

فیس  بوک در حال حاضر مشغول آماده سازی خود برای عرضه سهام این شرکت در بورس است که قرار است در روز 18 می صورت گیرد. عرضه سهام فیس بوک در بورس می تواند ارزش آن را به 100 میلیارد دلار برساند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► درقاب تصویر/ "شمسان" روستایی که باورتان نمی شود ایرانی است
درقاب تصویر/ اول می، فرصتی تازه برای اعتراض به وال استریت ◄

مطالب مرتبط
بنر