جزئیات طرح مهر ایران خودرو برای اساتید دانشگاه، معلمان و دانشجویان

پنجشنبه ، 28 شهریور 1387 ، 12:40
 
مدیرعامل ایران خودرو از تسهیلات ویژه‌ای برای فرهنگیان کشور در قالب طرح مهر با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید خبر داد.
منوچهر منطقی -مدیرعامل ایران خودرو- گفت: در این طرح اساتید دانشگاه، معلمان و دانشجویان می‌توانند از کارت اشتراک عادی و کارت اشتراک طلایی ایران خودرو با تخفیف 10 و 15 درصدی استفاده کنند.
وی در ادامه افزود: ایران خودرو با هدف تسهیل رفت و آمد اقشار فرهنگی و نیز تقویت و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در آستانه گشایش مراکز تحصیلی، روز سه شنبه 12 شهریور بیش از 3 هزار دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی تحویل می‌دهد.
منطقی ادامه داد: مبالغ دریافتی به صورت 40 درصد نقد و مابقی اقساط 4 ماهه دریافت خواهد شد و در صورت پرداخت نقدی تخفیف دیگری نیز داده خواهد شد.
وی همچنین تصریح کرد: در طرح مهر ایران خودرو استفاده از خدمات تعمیر سریع، کوییک سرویس، در منازل یا محل کار اساتید دانشگاه، دانشجویان و معلمان تهرانی تا 25 مهرماه با 15 درصد تخفیف همراه خواهد بود.
مدیرعامل ایران خودرو خاطرنشان کرد: درمدت زمان یادشده کارت خدمات ویژه تعمیرگاهی به اساتید دانشگاه های تهران و دانشجویان ممتاز تهرانی ارائه می شود.
منطقی همچنین از ارائه خدمات تعمیرگاهی بدون نوبت در کلیه تعمیرگاه های مرکزی ایران خودرو در شهر تهران به اساتید دانشگاه، معلمان و دانشجویان در طرح مهر خبر داد.
وی با بیان اینکه طرح مهر با هدف افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و با ارائه خدمات ویژه از 25 شهریور ماه آغاز می شود گفت: فرهنگیان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص دریافت خدمات کارت طلایی، کارت عادی و خدمات کوییک سرویس با شماره تلفن 09644 و برای دریافت اطلاعات کامل تر در خصوص کارت خدمات ویژه تعمیرگاهی و خدمات تعمیرگاهی بدون نوبت با شماره تلفن 66072094 تماس بگیرند. 

► پرداخت سود به سپرده های ارزی بانک اقتصاد نوین
آخرین مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی جهت شرکت در قرعه کشی ◄

مطالب مرتبط
بنر