درقاب تصویر/خانواده ای جالب از هفت کوتوله حقیقی

دوشنبه ، 18 ارديبهشت 1391 ، 11:50

خانواده «جانستون»؛ اگر از بیرون به آنها نگاه کنید شاید به نظر خانواده‌ای عجیب بیایند اما برای این خانواده تنها تفاوتی که میان آنها و دیگر خانواده‌ها وجود دارد این است که اعضای این خانواده کمی کوچکتر از دیگران هستند و از این رو خود را «هفت کوتوله حقیقی» می‌نامند.




"امبر" و "ترنت" جانستون به همراه پنج فرزند خود بزرگترین خانواده کوچک جهان را تشکیل داده‌اند،‌ خانواده‌ای که همگی به اختلال "آکندروپلازی" (نوعی اختلال ژنتیکی که اصلی ترین عامل بیماری کوتولگی به شمار می‌رود) مبتلا هستند و به نوعی کوتولگی دچار هستند که بر روی اندام‌های بدن آنها نیز تاثیر گذاشته است.

"هفت کوتوله" داستان سفید برفی را به یاد دارید؟ این خانواده خود را "هفت کوتوله حقیقی" می‌نامد و با استقبال از وضعیت و قد و قامتی که دارند تلاش می‌کنند فرزندان خود را در جهانی که متناسب با قامت آنها ساخته نشده بار بیاورند. این خانواده به جای اینکه ابعاد خانه خود را متناسب با وضعیت خود کوچکتر کنند،‌ فرزندان خود را تشویق می‌کنند تا بر دشواری‌های زندگی در یک خانه بزرگ با استفاده از ابزارهای مختلف غلبه کنند. برای مثال برای شستن صورت خود از یک چهارپایه بالا بروند و یا برای خاموش و روشن کردن چراغ‌ها از یک قطعه چوب استفاده کنند.

این زوج دو فرزند به دنیا آورده و سه فرزند دیگر را از سیبری،‌‌ کره جنوبی و چین به فرزندخواندگی پذیرفته‌اند.این عمل انسان دوستانه آنها بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► زمان اعزام اولویت های ثبت نام کننده حج در سال90
فرود پرندگان خشمگین بر صفحه تایم لاین ◄

مطالب مرتبط
بنر