سفرهای بانکوپولو/ بانک سپه از نگاهی دیگر

سه شنبه ، 19 ارديبهشت 1391 ، 14:17

از این پس قرار است اعضای تیم خبری سایت بانکی در بخش سفرهای بانکوپلو به شعب مختلف بانک ها سربزنند و گزارش عملکردشان را به استحضار شما برسانند تا هم شما بتوانید راحت تر بانک دلخواهتان را انتخاب کنید و هم مدیران بانک ها با نقاط قوت و ضعف خود بهتر آشنا شوند.

در صورتی که پیشنهادی برای بهتر شدن این گزارش ها دارید و یا اینکه شعبه خاص یا بانک خاصی مد نظرتان است می توانید در فروم(تالار گفتگو) بانکی مطرح کنید.

:: برای اعلام نظرهاتون اینجا کلیک کنید

بانک سپه شعبه جنت آباد

 


این شعبه نسبت به چند ماه گذشته متحول شده است. بله متحول، واژه مناسب آن همین است. پیشتر یک خودپرداز به شدت فرسوده بیرون از این شعبه مشغول به کار بود که هر از چندگاهی هم ازدسترس خارج می شد و به عالم خلسه می رفت.

مبلمان اداری شعبه به شدت فرسوده و به رنگ تیره بود و بیشتر شبیه یک بیمارستان بود تا شعبه یک بانک!

در روزهای پایان سال اما شرایط به شدت تغییر کرد. شعبه مذکور بازسازی شد و این روزها صاحب دو خودپرداز نو شده است.

مبلمان اداری نو شده و از نظر ظاهری به شدت شبیه شکل جدید بانک های خصوصی تازه تاسیس شده. اگرچه تغییرات ظاهری ایجاد شده تحسین برانگیز است اما نحوه عملکرد و خدمات دهی تغییرات چندانی نکرده.

کارکنان کند و بی حوصله به نظر می رسند و آنقدر با هم حرف می زنند که کمتر مشتری را می بینند.

بخشی از مراجعان به این بانک بازنشستگان تامین اجتماعی اند که برای دریافت حقوق مراجعه می کنند. با وجودی که مدت هاست استفاده ازکارت بانک به این افراد توصیه می شود اما همچنان خیلی ها علاقمند هستند تا از سیستم های قدیمی استفاد کنند.

اما از آنجا که سنی از ایشان گذشته و صبر کمتری دارند و صد البته کارکنان بانک هم به شدت کند هستند هر از چند گاهی کار به بحث لفظی می رسد و این افراد کمی با هم درگیر می شوند.

بانک سپه علاوه براین که قدیمی ترین بانک ایرانی است یکی از کند ترین بانک های کشور هم به شمار می آید. خدمات الکترونیک آن تقریبا دیرتر از خیلی بانک های دیگر فعال شد بعد از چند سال تغییرات عمده ای در سایتشان دادند.

تغییر مبلمان اداری شان هم که  مدت ها طول کشید به سرانجام برسد. تقریبا می توان گفت آخرین بانکی که فکر افتاد کمی ظاهرش را بهبود بخشد بانک سپه است.

اگرچه کارکنان این بانک ها تلاش می کنند اما وجود بودجه دولتی و خاطر جمعی مدیران به شکلی کاملا ناخودآگاه موجب کندی و بی تفاوتی های مدیران و کارکنان این مجموعه می شود.

این امر در رفتار کارکنان بانک به شدت محسوس است و نوعی سکون و رکود و خاطرجمعی درآنها دیده می شود.

در این شعبه خاص بیشتر مشغول مکالمه و به اصطلاح دردو دل بایکدیگرند و مشتریان را کمتر تحویل می گیرند.

البته این شکل غالب امر است اما هستند افرادی در این بانک هم که همیشه لبخند به لب دارند.

سمن یا سامانه حساب های مدت دار بانک یکی از خدمات تقریبا جدید این بانک است که در این شعبه از تبلیغات آن چندان خبری نبود. اگر چه ممکن است تبلیغات دیگر را به تبلیغ در شعب ترجیح داده باشند.

یکی از مراجعان به خبرنگار ما گفت: خوبن اما خیلی کند هستند چندان هم  پاسخگو نیستن. من بازنشسته ام و تامین اجتماعی برایم این حساب را بازکرده است وگرنه جای دیگر هم حساب دارم.

وی افزود: موقع پرداخت یارانه ها هم که می شود کلا نباید سراغ بانک سپه آمد چند ساعتی و بعضا یک روز کلا از دسترس خارج می شود.

برای دسترسی بهتر یه این شعبه می توانید به آدرس و تلفن زیر مراجعه کنید:

بزرگراه همت-جنت آباد جنوبی-نبش خ.سوم غربی-پ.52. تلفن تماس: 44474497

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► در قاب تصویر/ قصه نیکولا هم به سر رسید!
خصوصیات یک شخصیت موفق ◄

مطالب مرتبط
بنر