ارائه خدمات آنلاین بانک رفاه در ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

يكشنبه ، 24 ارديبهشت 1391 ، 14:29

 

بانک رفاه در ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با ایجاد یک غرفه و ارائه خدمات بانکی آنلاین اعم از افتتاح حساب و صدور کارت به بازدید کنندگان، حضوری فعال داشت.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه، کارشناسان مدیریت های مختلف همچنین کارشناسانی از شرکت های کارگزاری بورس و صرافی بانک رفاه ضمن حضور در غرفه، به معرفی خدمات خود به بازدیدکنندگان طی چهار روز برپایی نمایشگاه پرداختند.


در این نمایشگاه شرکت کارگزاری رفاه به صورت تخصصی برای کارگزاران فعال در بازارسرمایه و عموم مردم دوره های آموزشی آشنایی با بورس کالا برگزار کرد.


مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران امور بانک رفاه طبق برنامه ریزی قبلی با حضور در محل غرفه بانک، پاسخگوی مسائل و پرسش های بازدیدکنندگان بودند.


مذاکره با نمایندگان شرکت های مختلف داخلی و خارجی بورس و فرابورس، تولیدکنندگان، صادر کنندگان و وارد کنندگان از جمله دستاوردهای مهم حضور بانک در این نمایشگاه بود.


گفتنی است ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از تاریخ 19 لغایت 22 اردیبهشت با حضور بیش از 250 شرکت و سازمان ایرانی و خارجی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► چطور بر استرش شغلی غلبه کنیم؟
ساخت شهر ارواح برای آزمودن فناوری های نوین + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر