بانک صنعت و معدن همه را سرکار گذاشت

دوشنبه ، 25 ارديبهشت 1391 ، 08:18

بانک صنعت و معدن در روزهای پایانی سال گذشته آگهی استخدام منتشر کرد ولی تا این لحظه به هیچ یک از وعده ها و اطلاعیه هایش عمل نکرده است.

به گزارش بانکی دات آی آر, ماجرا از این قرار است که بر مبنای آگهی استخدامی که بر روی سایت بانک صنعت و معدن قرار گرفت از روز ۲۰ اسفند ماه و تا تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال 90 از تعداد کثیری از داوطلبین استخدام در بانک صنعت و معدن به صورت الکترونیک و با اخذ مبلغ 6 هزار تومان ثبت نام به عمل آمد.

لازم به ذکر است که تاریخ ثبت نام در آزمون 7 روز تمدید شد و البته یکی از دلایل عمده آن هم در دسترس نبودن 4 روزه سایت بانک بود. ثبت نام در آزمون به قدری نامنظم و بی برنامه بود که سایت بانکی مجبور شد برای ثبت نام راهنمایی طراحی کند.

بر طبق اطلاعیه رسمی این بانک قرار بود روز دوشنبه مورخ 91/1/28 همزمان با درج کارت شرکت در جلسه آزمون، در سایت اینترنتی بانک به آدرس www.bim.ir زمان برگزاری آزمون هم اعلام شود که متاسفانه این وعده عملی نشد.

سپس بانک طی اطلاعیه رسمی دیگری اعلام کرد زمان توزیع کارت آزمون به تاریخ 25 اردیبهشت ماه سال جاری انتقال یافته است. اما درست یک روز مانده به موعد مقرر شب گذشته باز اطلاعیه جدیدی منتشر شد.

بر طبق اطلاعیه ای که در سایت بانک موجود است این بار قرار شده کارت آزمون در خرداد ماه توزیع گردد. در این اطلاعیه آمده است:

"پيرو اطلاعيه هاي قبلي به اطلاع داوطلبان محترم مي رساند به منظور دريافت كارت شركت در آزمون، مي توانند از تاريخ 91/3/18 لغايت 91/3/25 بامراجعه به سایت بانک، با ارائه كد ملي و شماره رهگيري خود نسبت به دريافت كارت خود اقدام نمايند. بديهي است زمان و محل برگزاري آزمون در كارت ورودبه جلسه داوطلبان، ذكر خواهد شد."

متاسفانه در این اطلاعیه پس از سه بار خلف وعده و عمل نکردن بانک به وعده هایش هیچ نشانی از عذر خواهی مسئولان بانک و یا حتی اعلام دلایل بروز این تاخیر ها مشاهده نمی شود.

در این اطلاعیه با لحنی تند از داوطلبان خواسته شده از هر گونه تماس با بانک خودداری کنند!!

این برخورد سبب ناراحتی اکثر داوطلبان شده و ایشان طی تماس هایی خواستار پیگیری خبرنگار ما شدند. سایت بانکی ضمن آنکه امکان پاسخگویی را برای بانک فراهم می آورد به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز می رساند هرگونه تغییری در روند در همین صفحه به شما عزیزان اطلاع رسانی می شود.

شما می توانید نظرات و پرسش های خود را در این صفحه به ما منتقل کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► در قاب تصویر/ بلندترین برج لگویی به افتخار 80 سالگی لگو
چطور بر استرش شغلی غلبه کنیم؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر