داستان دختری که شبیه هیچکس نیست / عکس

سه شنبه ، 26 ارديبهشت 1391 ، 07:20

استعداد و قدرت یادگیری این دختر جوان که ظاهری زشت دارد باعث شگفتی همگان شده است و حالا همه او را یک دانش آموز با استعداد می شناسند.

این دختر که اکنون ۹ ساله است “کارلا بتی” نام دارد که با نقص عضو صورت به صورت مادرزادی به دنیا آمده است . او دارای فکی کوچک، استخوانهای گونه ناقص و چشمانی درشت و بد شکل ، بینی ناقص و دندانهایی بد شکل است .

این نقص ناشی از یک جهش ژنتیکی به نام ” سندرم تری چر کالینز ” است . پدر و مادر وی متوجه شدند او خیلی چیزها را راحت تر از دیگران می آموزد و به همین دلیل  تصمیم گرفتند در آموزش دادن به او از هیچ چیز کوتاهی نکنند. و  حالا همه از سرعت آموختن او در شگفت هستند.

 

 

این دختر از نظر شنوایی هم دچار مشکل است و چون مجرای شنوایی وی بسیار کوچک است یک نوع دستگاه شنوایی زیر پوست او کار گذاشته شده است که به شنوایی او کمک میکند.


دیگر فرزندان این خانواده سالم هستند . کارلا به مدرسه میرود و به ریاضیات خیلی علاقه دارد. خانواده و دوستانش میگویند او روح بزرگی دارد که نقص او را پنهان میکند.

 

وی در مقابل نگاه خیره دیگران لبخند زده  و به آنها سلام میکند و یا بی اعتنا از تعجب دیگران میگذرد و این چیزی است که پدر و مادرش از او خواسته اند و او به خوبی این خواسته را اجابت می کند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► طی مراسمی فرزندان شهدا بانک رفاه تجلیل شدند
سر به هوا باشید تا جریمه نشوید! ◄

مطالب مرتبط
بنر