پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی به جامعه پزشکی کشور در قالب طرح سپیدان

چهارشنبه ، 27 ارديبهشت 1391 ، 10:33

 

بانک رفاه به جامعه پزشکی کشور بدون در نظر گرفتن شرط میانگین مانده حساب ، تا سقف 2 میلیارد ریال با وثیقه سفته و یا قرارداد لازم الاجرا و تا سقف 4 میلیارد ریال با وثیقه گروه نقدی و غیر منقول تسهیلات مالی پرداخت می کند.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ این بانک در راستای تامین نیازهای مالی پزشکان و با هدف توسعه و ارتقاء بیش از پیش ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور در قالب طرح سپیدان 1 به جامعه پزشکان اعم از پزشکان فوق تخصص، متخصصین، جراحان، دندانپزشکان، دکترهای علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، داروسازی، پزشکان عمومی و سایر رشته های مرتبط با علوم پزشکی اعم از فیزیوتراپیست ها، سونوگرافیست ها، اپتومتریست ها، پیراپزشکان و ... بدون شرط میانگین مانده حساب، تسهیلات مالی تخصیص می دهد.


بر اساس این گزارش حداکثر مبلغ تسهیلات قابل تخصیص به پزشکان فوق تخصص، متخصصین، جراحان، دندانپزشکان، دکترهای علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی با تضمین سفته و یا قرارداد لازم الاجرا، مبلغ 2 میلیارد ریال و با تضمین وثائق گروه نقد و غیر منقول مبلغ 4 میلیارد ریال و به دکترهای داروساز و پزشکان عمومی با تضمین سفته و یا قرارداد لازم الاجرا به ترتیب 1 میلیارد ریال و 500 میلیون ریال و با تضمین وثائق گروه نقد و غیر منقول به ترتیب 2 میلیارد ریال و 1 میلیارد ریال می باشد. همچنین این تسهیلات برای سایررشته های مرتبط با علوم پزشکی به شرح صدرالاشاره با تضمین سفته و یا قرارداد لازم الاجرا مبلغ 750 میلیون ریال و با تضمین وثائق گروه نقد و غیر منقول مبلغ 2 میلیارد ریال می باشد.


مدت اجرای این طرح تا تاریخ 91/5/21 خواهد بود و متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز و مرتبط با فعالیت خود از این تسهیلات استفاده کنند.
متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک رفاه به شماره 8525 تماس بگیرند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► چاپ اسکناس درشت‌تر
مولتی میلیاردری به نام باراک اوباما ◄

مطالب مرتبط
بنر