وقتی میلیاردرها نمی دانند با پول خود چکار کنند + عکس!

دوشنبه ، 1 خرداد 1391 ، 10:22

تا به حال تصور کرده اید اگر دو میلیاردر با هم کل بیندازد، چه می شود؟ اگر فرصت یا حال فکر کردن به این مسائل را ندارید، ما کار شما را راحت کرده ایم و می توانید، عملا ببینید که کل کل میلیاردرها در جه سطحی است!

 

به گزارش بانکی دات آی آر، به تازگی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نایب رئیس امارات و حاکم دبی و رومن آبراموویچ، مالک روسی باشگاه چلسی بر سر قایق های بادبانی تفریحی شان به کل کل کردن افتاده اند.

 

قایق بادبانی رومن آبراموویچ

 

ماجرا از این قرار است که آبراموویچ که در حال حاضر صاحب بزرگترین قایق بادبانی تفریحی و خصوصی جهان است، ظاهرا مجبور است برای حفظ عنوان خود اقدامات تازه ای انجام دهد، چراکه شیخ محمد بن راشد در مزایده ای به دنبال پس گرفتن این عنوان است که زمانی متعلق به خودش بود.

دو سال پیش بود که رومن آبراموویچ کشتی خود به طول 577 فوت را خرید و عنوان دارنده بزرگترین قایق بادبانی جهان را از شیخ عرب که قایقش 523 فوت طول دارد، گرفت.

 

قایق بادبانی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم

 

در این حال تعجبی ندارد که آقای آبراموویچ پس از شنیدن شایعاتی درباره تلاش شیخ محمد بن راشد برای پس گرفتن این عنوان، قایق بادبانی خود را به بندر بارسلونا بفرستد تا کارهایی برای گسترش آن انجام شود.

آبراموویچ که شنبه گذشته تیمش توانست با پیروزی بر بایرن مونیخ، آن هم در شهر مونیخ، طعم شیرین تصاحب جام قهرمانان باشگاه های اروپا را بچشد، اصلا دوست ندارد که در رقابت قایق های بادبانی قافیه را به شیخ عرب ببازد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► سایت شرکت مخابرات از دسترس خارج شد
درقاب تصویر/ شیشه آکبند اتومبیل صفرکیلومتر! ◄

مطالب مرتبط
بنر