واردات کارگر چینی به ایران در سال تولید ملی!

يكشنبه ، 7 خرداد 1391 ، 13:12

در خصوص این خبر گفتنی بسیار است اما ترجیح دادیم بدون هرگونه اظهار نظری خبر را منتشر کنیم، قضاوت به عهده خود شما:

 

ورود کارگران ساده چینی برای انجام پروژه‌های داخلی، می‌تواند مصداق علمی غیرقانونی باشد که باید توسط نهادهای مسئول در این زمینه بررسی و پیگیری شود.

نادر قاضی‌پور، نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس هشتم از ورود کارگران چینی به کشور انتقاد کرد و در این زمینه گفت: ایرادی در ورود متخصص و تکنیسین چینی به کشور برای افزایش دانش و آگاهی افراد نیست اما دلیلی برای ورود کارگر ساده و روزمزد چینی به کشور نمی‌بینم.

 

وی افزود: اگر مسئولین کشور برای آموزش نظم و انضباط به کارگران ایرانی می‌خواهند از کارگران چینی کمک بگیرند، امر نادرستی است چرا که کارگران کشورمان در دوران جنگ و در شرایط بمباران، توانمندی‌های خود را در انجام امور محول شده به آن‌ها نشان دادند و نیازی به ورود کارگران جمهوری خلق چین به ایران نیست.

نماینده ارومیه معتقد است: به نظر می‌رسد آقای وزیر با انجام کارهای عجیب و غریب می‌خواهد به احمدی‌نژاد دوم تبدیل شود و این مساله، امر عجیبی به نظر می‌رسد.

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس هشتم تاکید کرد: نیروهای متخصص، مهندسین و تکنیسین‌ها می‌توانند، تاثیر زیادی در افزایش دانش و اگاهی کارگران داشته باشند اما ورود کارگران ساده چینی به کشور، نه تنها مشکلی را از ما حل نمی‌کند، بلکه می‌تواند به از بین رفتن فرصت‌های شغلی و همچنین افزایش بیکاری نیروهای داخلی منجر شود.

گفتنی است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران در دیدار با وزیر منابع انسانی جمهوری خلق چین دستور سریع رفع مشکلات حضور نیروی انسانی چینی در پروژه آزادراه تهران – شمال را صادر کرده است.

ایلنا

 

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

► پرداخت تسهیلات در بانک رفاه با قرارداد هم امکانپذیر شد
کاریکاتور/ از یونان غرق در بحران تا زاکربرگ غرق در پول! ◄

مطالب مرتبط
بنر