تلفن همراه فیس بوک به زودی زنگ می خورد

دوشنبه ، 8 خرداد 1391 ، 10:30

فیس بوک در تازه ترین اقدام خود بیش از 500 نفر از مهندسان پیشین بخش های نرم افزاری و سخت افزاری اپل را به استخدام خود درآورده تا اینبار تلفن همراه بسازد.

به گزارش بانکی دات آی آر، این اقدام زاکربرگ که به جای دادن آگهی استخدام و جذب نیروی جدید، راه میانبر را انتخاب کرده و سراغ اپلی های پیشین رفته، نشان از عزم جدی مدیر جوان در عملی کردن این خواسته دارد.

وی از کارمندان پیشین اپل سوالاتی کاملا تخصصی و دقیق راجع به آی فون از جمله نوع تراشه های مورد استفاده در این دستگاه پرسیده است.

پروژه ساخت تلفن همراه فیس بوک چندین بار به تعویق افتاد، چراکه مقامات فیس بوک اخیرا به نتیجه قطعی در مورد نیاز بازار به تلفن همراه ساخت فیس بوک رسیده اند.

یکی از کارمندان فیس بوک به نیویورک تایمز می گوید:" فیس بوک در اصل به دنبال ایجاد و گسترش سخت افزاری است که متعلق به خود این شرکت باشد."

این روزها بسیاری از  کاربران تلفن همراه به راحتی می توانند با استفاده از دستگاه شخصی خودشان با هر برندی به فیس بوک سر بزنند و این انگیزه زاکربرگ را برای ساختن این دستگاه بیشتر می کند تا فیس بوک از حالت یک برنامه برای تلفن های همراه خارج شود.

فیس بوکی ها کار چندان سختی برای ساخت تلفن همراه خودشان ندارند، چرا که تمام قطعات را مونتاژ می کنند، اما آنچه در تلفن همراه فیس بوک تازه و نو خواهد بود، اپلیکیشن دوربین این تلفن است که عکس ها را به طور مستقیم در این شبکه اجتماعی آپلود می کند.

همچنین سرویس مسنجر اختصاصی فیس بوک هم در این تلفن همراه به چشم خواهد خورد.

گزارش ها حکایت از این دارد که محصول جدید فیس بوک تا سال آینده میلادی ساخته خواهد شد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► در قاب تصویر/ ساختمان هایی عجیب با معماری منحصر به فرد
پرداخت تسهیلات به مستمری بگیران دارای رفاه کارت ◄

مطالب مرتبط
بنر