سفرهای بانکوپولو/ شعبه ای برای اشباح

چهارشنبه ، 10 خرداد 1391 ، 10:17

 

از این پس قرار است اعضای تیم خبری سایت بانکی در بخش سفرهای بانکوپلو به شعب مختلف بانک ها سربزنند و گزارش عملکردشان را به استحضار شما برسانند تا هم شما بتوانید راحت تر بانک دلخواهتان را انتخاب کنید و هم مدیران بانک ها با نقاط قوت و ضعف خود بهتر آشنا شوند.

در صورتی که پیشنهادی برای بهتر شدن این گزارش ها دارید و یا اینکه شعبه خاص یا بانک خاصی مد نظرتان است می توانید در فروم(تالار گفتگو) بانکی مطرح کنید.

:: برای اعلام نظرهاتون اینجا کلیک کنید

موسسه مالی و اعتباری افضل توس شعبه ونک

رشد قارچ گونه بانک ها و موسسات مالی مدت ها بحث داغ محافل خبری حوزه بانک و بیمه کشور بود که البته این روزها بحث های داغ دادگاه فساد مالی و لغو مجوز چند بانک و ادغام تعداد دیگری از آنها جایی برای این بحث ها باقی نگذاشته است.

موسسه مالی و اعتباری افضل توس یکی از آن موسسه هایی است که اخیرا به شکل کاملا چراغ خاموش در تهران فعالیت می کند.

این موسسه که عنوان می دارد تحت نظارت بانک مرکزی است حتی برای دفتر مرکزی اش که در خیابان ملاصدرا واقع است یک تابلو که نشان دهد این ساختمان متعلق به کجاست نصب نکرده است.

تصاویر زیر مربوط به شعبه ونک این موسسه است. که به نظرمی رسد شعبه اشباح باشد چرا که در اغلب ساعات روز و مخصوصا در شلوغترین ساعات کاری پرنده هم درآن پر نمی زند و کارمندانش هم به تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف مشغول اند.

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► وقتی که آب سر بالا می رود ، فارس دلسوز ملت می شود!
درقاب تصویر/ رانا خودرویی که پسوند ملی دارد ◄

مطالب مرتبط
بنر