سفرهای بانکوپولو/ موزه پول ببخشید بانک سینا

چهارشنبه ، 24 خرداد 1391 ، 07:36

از این پس قرار است اعضای تیم خبری سایت بانکی در بخش سفرهای بانکوپلو به شعب مختلف بانک ها سربزنند و گزارش عملکردشان را به استحضار شما برسانند تا هم شما بتوانید راحت تر بانک دلخواهتان را انتخاب کنید و هم مدیران بانک ها با نقاط قوت و ضعف خود بهتر آشنا شوند.

در صورتی که پیشنهادی برای بهتر شدن این گزارش ها دارید و یا اینکه شعبه خاص یا بانک خاصی مد نظرتان است می توانید در فروم(تالار گفتگو) بانکی مطرح کنید.

:: برای اعلام نظرهاتون اینجا کلیک کنید

بانک سینا شعبه میرداماد

موزه دفینه، موزه پول و این روزها شعبه بانک سینا فردایش را خدامی داند.

یکی از کسبه محل می گفت مدت ها موزه پول بوده اما این روزها موزه را به محل پارک ارم منتقل کرده اند. ساختمان بسیار زیبایی دارد انگار هنوز هم موزه است. البته بخشی از ساختمان موزه دراختیار بانک سینا قرار گرفته و باقی آن متروکه است.

اینکه چرا موزه پول منتقل شده و چه برسر آن آمد معمایی است که در گزارش های بعدی آن را پیگیری خواهیم کرد. فقط کافی است بدانید هیچ کدام از سایت های مربوط به موزه و نظام بانکی و بانک مرکزی انتقال محل موزه پول را اطلاع رسانی نکرده اند!

شعبه منحصر به فردی شده که شکل ظاهری اش با سایر شعب بانک کمی متفاوت است این تفاوت را می توانید در تصویر ها به وضوح ببینید. شعبه نسبتا بزرگی است و تعداد مراجعینش لااقل موقع مراجعه تیم خبری ما محدود بود و به کار همه به خوبی رسیدگی می شد.

مدیربانک هم خیلی محترمانه برخورد می نمودند اما اجازه عکس برداری از محیط داخلی شعبه را به خبرنگاران ما ندادند و این امر را منوط به هماهنگی با روابط عمومی بانک کردند.

روابط عمومی بانک سینا روی چندان خوشی به خبرنگاران رسانه های دیجیتال و سایت ها نشان نمی دهد. حداقل اینطوری می توان گفت که برخورد چندان مناسبی با نماینده ما نداشته اند.

داخل شعبه بورشور هایی برای راهنمایی مشتریان ارائه شده که به صورت جداگانه خدمات ارزی بانک،انواع حساب ها، نحوه استفاده و مدیریت پرداخت های الکترونیک، روش های پرداخت الکترونیک و نرخ سود علی الحساب سپرده های سرمایه گذاری بانک را به مشتریان و کلیه مراجعان معرفی می نماید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► 6 راه ساده برای ترک اعتیاد تضمینی فیس بوک
10 شتر و 20 مرغ و خروس مژدگانی دستگیری اوباما و کلینتون! ◄

مطالب مرتبط
بنر