داستان بی خانمان هایی که نامی شدند

سه شنبه ، 30 خرداد 1391 ، 07:53

شاید شما هم مثل خیلی های دیگر تصور می کنید که افراد مشهور که صد البته پولدار هم هستند، از همان اول یا به اصطلاح،مادرزادی پولدار به دنیا آمده اند و پولدار زندگی می کنند و پولدار هم از دنیا می روند!

به گزارش بانکی دات آی آر، این تصور از آنجا ناشی می شود که ما به عنوان آدم های معمولی زندگی حال حاضر افراد مشهور و پولدار را می بینیم و فکر می کنیم همه چیز همانی است که الان به چشممان می آید، حال آنکه برای بسیاری از این افراد داستان چیز دیگری است.

سخت به نظر می رسد که بپذیریم افرادی چون چارلی چاپلین، جیمز باند و جیم کری روزی به نان شبشان محتاج بودند و بی خانمانی را تجربه کرده اند. اما نکته اینجاست که این افراد بی خانمان چگونه توانسته اند از آن روزها به این روزها برسند.

پاسخ این پرسش را در این گزارش بخوانید:

1. هلی بری

وقتی این بازیگر در ابتدای راه بازیگری و در اوایل دهه دوم زندگی خود یا به عبارتی اوج جوانی با بی پولی مواجه شد، پذیرفت که مدتی را در یک پناهگاه متعلق به افراد بی خانمان زندگی کند و همین صبر و تحمل او در آن زمان یکی از عوامل موفقیتش شد.

این بازیگر که جوایزی چون امی و گلدن گلوب را در کارنامه خود دارد، به خاطر بازی در فیلم Monster's Ball‎ جایزه اسکار را دریافت کرد.

 

2. جیم کری

این کمدین محبوب هم روزگار سختی را تا جایگاه فعلی طی کرده است. وی که در دوران دبیرستان از مدرسه اخراج شد، مدت ها همراه با خانواده اش در یک ون زندگی کردند و با آن به نقاط مختلف کانادا رفتند.

آنها پس از مدت ها چادری را در یک چمن زاری متعلق به خواهر بزرگترش زدند، ون شان را در همانجا پارک کردند و زندگی شان را در آنجا سپری کردند!

 

 

3. جیمز باند

دنیل کریگ که به خاطر بازی در نقش جیمز باند به شهرت فراوانی رسیده روزگاری عادت داشت شب را بر روی نیمکت پارک های لندن به صبح برساند.

خبر بازی وی که به فیلم های اکشن و بکش بکش علاقه دارد و اوقات فراغتش را هم با چنین بازی های می گذراند، در نقش جیمز باند چندان با استقبال عمومی مواجه نشد، اما وی به خوبی از پس این کار برآمد.

 

4. مایکل اوهر

این بازیکن فوتبال آمریکایی در دوران کودکی و نوجوانی درخیابان ها آواره بود، چون مادری داشت که معتاد به کراک بود! وی کم کم به سمت زندگی با یک خانواده ثروتمند کشیده شد و فوتبال آمریکایی را به صورت جدی دنبال کرد.

از زندگی او فیلمی با نام Blind Side ساخته شده است.

 

5. چارلی چاپلین

کمتر از ده سال داشت که مجبور شد زندگی در خیابان ها را یاد بگیرد. وقتی خیلی بچه بود، پدرش را از دست داد و مادرش نیز در یک بیمارستان روانی بستری شد. به همین دلیل چارلی و برادر کوچکترش آواره خیابان ها شدند.

در آن زمان چارلی و برادرش تصمیم گرفتند تا کسب و کار پدرو مادرشان را ادامه دهند. چارلی چاپلین حالا به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران دوران فیلم های صامت شناخته می شود.

 

 

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

► نام برندهای اختصاری از کجا آمده است؟
گزارش/ تغییر مداوم نام خیابان ها و چند ابهام ◄

مطالب مرتبط
بنر