فضانوردان هم المپیک برگزار می کنند!

يكشنبه ، 28 خرداد 1391 ، 07:21

بزرگترین رویداد ورزشی دنیا از روز پنجم مرداد در لندن آغاز می شود و توجه یک دنیا را به خود جلب خواهد کرد. ورزشکاران حاضر هم خود را به آب و آتش خواهند زد تا ارزشمندترین مدال ها را از بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا به چنگ آورند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، مردم سراسر دنیا هم خود را آماده می کنند تا از نزدیک یا پای گیرنده های تلویزیونی این رقابت ها را دنبال کنند، اما در این بین هم هستند کسانی که به دلیل گرفتاری های خاص خود این هیجان هر چهار سال یکبار را از دست می دهند.

از جمله افرادی که دیدن 16 روز رقابت هیجانی المپیک را از دست می دهند، گروهی از فضانوردان هستند که به اقتضای شغل خود در آن روزها در فضا به سر می برند!

اما آنها بیکار ننشسته اند و تصمیم گرفته اند تا یه دوره مسابقه و رقابت را برای خود برگزار کنند.

16 روز از سفر چهار ماهه این سه فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی همزمان با برگزاری رقابت های المپیک لندن خواهد بود.

همزمان با برگزاری مسابقات المپیک زمستانی ونکوور کانادا درسال 2010 نیز تعداد 11 فضانورد با انجام رقابت های اسکی و اسکیت درفضا المپیک زمستانی فضایی برگزار کردند وحتی فیلم این رقابت ها را به زمین فرستادند.

هرچند هنوز کاملا مشخص نیست که این سه فضانورد خوش ذوق قرار است چه رقابت هایی را برگزار کنند و آنها در حال بررسی این موضوع هستند، اما نفس کار جالب و هیجان انگیز به نظر می رسد، به طوریکه اگر پوشش وسیعی داشته باشد حتی المپیک لندن را هم می تواند تحت الشعاع خود قرار دهد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► شماره تان را به فیس بوک بدهید تا هک نشوید
در باره گرانی مصاحبه نکنید! ◄

مطالب مرتبط
بنر